جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹

مدیر گروه معارف شبکه سه خبر داد؛

«مخاطب خاص» با بازنگری محتوا به زودی روی آنتن می‌رود

مخاطب خاص

سینماپرس: میثم فکری مدیر گروه معارف شبکه سه سیما برنامه‌های جدید این گروه برنامه ساز را تشریح کرد.

به گزارش سینماپرس، میثم فکری مدیر گروه معارف شبکه سه سیما، در خصوص برنامه‌های جدید این گروه برنامه ساز به خبرنگاران جوان گفت: برنامه «مخاطب خاص» به زودی روی آنتن شبکه سه می‌رود؛ در فصل جدید این برنامه محتوا بازنگری شده است. برنامه «مخاطب خاص» تنها برنامه هفتگی و ثابتی است که از کربلای معلی زنده پخش می‌شود.

برنامه

وی ادامه داد: گروه معارف برنامه‌های «مخاطب خاص» و «در آستان خورشید» را در اربعین داشت که مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و مدیر شبکه نیز از برنامه سازان تقدیر کرد.

برنامه

فکری پیرامون پرمخاطب بودن برنامه‌های معارفی شبکه سه سیما اظهار کرد: در این سال‌ها مخاطبان شبکه سه همیشه همراه برنامه‌های معارفی بودند و در بیشتر نظرسنجی‌ها برنامه معارفی مورد توجه مردم است. در دو نظرسنجی اخیر با اختلاف چشمگیری برنامه «سمت خدا» با ۲۶.۳ درصد بیننده و ۹۴.۸ درصد رضایت جزو پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون در مهرماه بود.

وی افزود: پرمخاطب بودن برنامه «سمت خدا» به تلاش عوامل و کارشناسان این برنامه در طول این سال‌ها برمی گردد. عوامل تولید برنامه «سمت خدا» با مخاطب تعامل خوبی دارند؛ به جرأت می‌توان گفت که بیشتر پیام‌های مخاطبان خوانده می‌شود و عوامل دنبال پاسخگویی به مردم هستند.  نکته دوم حضور کارشناسان برنامه «سمت خدا» است که خودشان را از مردم جدا نمی دانند و نسبت به اتفاقات روز واکنش نشان می‌دهند؛ این موضوع باعث شده مخاطب نسبت به برنامه اعتماد داشته باشد.

برنامه

وی ادامه داد: ثابت بودن مجری «سمت خدا» برگ برنده این برنامه به حساب می‌آید؛ نجم الدین شریعتی نسبت به برنامه و موضوع آن اشراف کامل دارد و مخاطب از او رضایت دارد؛ البته توانمندی‌های او در برنامه سحرگاهی «ماه من» نیز ثابت شد.

مدیر گروه معارف شبکه سه سیما همچنین با اشاره به فصل جدید برنامه «دین‌دات‌آی‌آر» بیان کرد: این برنامه با نگاهی جدید به موضوعات اجتماعی با رویکرد دینی با حضور کارشناسان برجسته رسانه و دین به زودی پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: در فصل دوم به شبهات دینی در فضای مجازی می‌پردازیم. سعی کرده ایم در این برنامه از امکان فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط هرچه بیشتر و بهتر با مخاطبان جوان استفاده کنیم.

فکری عنوان کرد: برای ماه مبارک رمضان نیز صحبت‌هایی را شروع کردیم تا بتوانیم برنامه ریزی خوبی برای برنامه سحرگاهی شبکه سه داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.