جمعه ۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷

حسین نمازی مطرح کرد؛

مذاکره برای ساخت «ارغوان» ادامه دارد

حسین نمازی

سینماپرس: حسین نمازی از نگارش ۴ فیلمنامه سریالی و سینمایی خبر داد و اظهار امیدواری کرد که در سال جدید یک فیلم سینمایی را جلوی دوربین ببرد.

به گزارش سینماپرس، حسین نمازی کارگردان سینما و تلویزیون درباره تازه‌ترین فعالیت‌های خود به مهر گفت: در حال حاضر ۴ فیلمنامه در دست دارم که شامل ۲ اثر سینمایی و ۲ فیلمنامه سریال است اما هنوز مشخص نیست که کدام یک از این آثار را جلوی دوربین می‌برم.

وی بیان کرد: طی ۲ سال گذشته بیشتر مشغول نگارش این فیلمنامه‌ها بودم و کمتر به بخش تولید فکر کردم. یکی از فیلمنامه‌های سینمایی‌ام درباره عشق و دیگری با موضوع اجتماعی نوشته شده است و فیلمنامه‌های تلویزیون نیز عاشقانه و تاریخی است.

کارگردان فیلم سینمایی «آپاندیس» تاکید کرد: «ارغوان» یک سریال شبکه نمایش خانگی است که پیش از این قرار بود برای تلویزیون ساخته شود، اما بودجه لازم برای تولید آن فراهم نشد. در حال حاضر با شبکه نمایش خانگی در حال مذاکره هستم تا این پروژه را جلوی دوربین ببرم.

وی ادامه داد: «ارغوان» یک اثر عاشقانه و تاریخی است که داستان آن در سال ۱۳۶۵ می‌گذرد. این سریال قرار بود توسط مرتضی فاطمی تهیه شود. این سریال در واقع یک عاشقانه در بمباران سال ۶۵ است.

نمازی در پایان گفت: امیدوارم بتوانم تا پایان سال یکی از پروژه های سینمایی خود را جلوی دوربین ببرم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.