چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۸

سینمای هالیوود؛

معرفی ۱۰ ابر قهرمان برتر دنیای سینمایی مارول + عکس

کاپیتان مارول

سینماپرس: شخصیت‌های ابرقهرمان زیادی در فیلم‌های دنیای سینمایی مارول حضور دارند که به ۱۰ مورد از برترین‌های آن‌ها اشاره می‌کنیم.

به گزارش سینماپرس، مارول استودیو تاکنون با ۲۱ فیلمی که منتشر کرده ابرقهرمان‌های زیادی را در سینمای هالیوود به تصویر کشیده که هر کدام از این شخصیت‌ها در گذر زمان محبوبیت زیادی در بین گروه‌های مختلف کسب کرده اند.

شخصیت‌های ابرقهرمانی زیادی برای شمارش هستند، اما تعدادی از آن‌ها قدرتمندتر و محبوب‌تر از بقیه هستند. گاهی این شخصیت‌ها در فیلم‌ها ضعیف‌تر از آنچه در کمیک‌ها هستند به تصویر کشیده می‌شوند، اما لیستی که در پایین مشاهده خواهید کرد بر اساس مهارت‌هایی است که برای آن‌ها در فیلم‌ها در نظر گرفته شده است.

تعدادی از این شخصیت‌ها در فیلم‌های زیادی نبوده اند و تصمیم اینکه چه کسی برترین ابرقهرمان مارول می شود کمی سخت است، اما در ادامه می‌توانید این رتبه بندی را مشاهده کنید.

ده ابر قهرمان برتر دنیای سینمایی مارول را بشناسید+تصاویر

مرد موردچه‌ای «Ant Man»
شخصیت مرد مورچه‌ای که با نام اسکات لنگ (با بازی پاول راد) شناخته می‌شود، بدون لباس مخصوصش تنها یک آدم معمولی است، اما با لباس ابرقهرمانی اش توانایی آن را دارد که اندازه جثه خود را تغییر دهد. او با این لباس پیشرفته می‌تواند به اندازه یک مورچه کوچک شود و از یک ترک کوچک عبور کند و یا به اندازه ۲۰ متر بزرگتر شود. از این شخصیت تنها دو فیلم مستقل ساخته شده و در فیلم «انتقام جویان:پایان بازی» هم شاهد حضور کوتاه او بودیم.

ده ابر قهرمان برتر دنیای سینمایی مارول را بشناسید+تصاویر

بیوه سیاه «Black widow»
این شخصیت که با نام ناتاشا رامانوف (با بازی اسکارلت جوهانسون) برای نخستین بار در فیلم «مرد آهنی ۲» دیده شد، یکی از قدیمی‌ترین شخصیت‌هایی است که توسط مارول به سینما اضافه شد. این شخصیت هم مثل مرد مورچه‌ای شبیه یک انسان معمولی است و حتی آن لباس شگفت انگیز را هم ندارد، اما به خوبی دیگر ابرقهرمان‌های حاضر در این لیست مبارزه می‌کند.

ده ابر قهرمان برتر دنیای سینمایی مارول را بشناسید+تصاویر

هالک «Hulk»
بزرگترین انتقام جوی این لیست شخصیت هالک است که مارک رافلو در آن نقش آفرینی کرده است و بسیاری فکر می‌کنند که او یکی از قوی‌ترین و همچنین محبوب‌ترین شخصیت‌های ابرقهرمانی در کتاب‌های کمیک مارول است.

ده ابر قهرمان برتر دنیای سینمایی مارول را بشناسید+تصاویر

پلنگ سیاه «Black Panther»
این شخصیت برای نخستین بار سال ۲۰۱۸ با نقش آفرینی چادویک بوزمن به تصویر کشیده شد و به فیلم‌های مارول راه پیدا کرد. این فیلم و شخصیت برای مارول بسیار مهم است چرا که برای نخستین بار برای این کمپانی نامزدی بهترین فیلم این آکادمی و چندین جایزه را دریافت کرده است.

ده ابر قهرمان برتر دنیای سینمایی مارول را بشناسید+تصاویر

مرد عنکبوتی «Spider man»

ادامه همکاری با سونی بهترین تصمیمی بود که این کمپانی برای حضور این شخصیت محبوب در دنیای مارول انجام داد. این شخصیت با بازی تام هالند در فیلم «کاپیتان آمریکا» جنگ داخلی حضور داشت و اخیرا نیز در فیلم «مرد عنکبوتی» دور از خانه نقش آفرینی کرده بود. با این حال که این شخصیت در فیلم جنگ ابدیت نابود شد و دوباره در پایان بازی حضور داشت در بالای لیست این ابرقهرمان‌ها دیده می‌شود، اما هنوز هم اولین نفر نیست.

ده ابر قهرمان برتر دنیای سینمایی مارول را بشناسید+تصاویر

کاپیتان مارول «Capitan marvel»

این فیلم هم برای نخستین بار در ابتدای سال ۲۰۱۹ اکران شده بود و فروش فوق العاده‌ای را رقم زد. این شخصیت که پیش بینی می‌شود در آینده نیز از آن در دنیای مارول استفاده شود، قدرت‌های کهکشانی زیادی دارد تا خیلی زود جایگاهش را در بین محبوب‌ترین و برترین ابرقهرمان‌ها پیدا کند.

ده ابر قهرمان برتر دنیای سینمایی مارول را بشناسید+تصاویر

«کاپیتان آمریکا»

یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی دنیای مارول و انتقام جویان کایپتان آمریکا با نقش آفرینی کریس آوانس است که شاید قدرت و سرعت و توانایی‌های این شخصیت کمتر از باقی ابرقهرمان‌ها به نظر برسد. در حالیکه فیزیکی قدرتمند هم برای او در نظر گرفته نشده، اما روحیه او که هیچگاه کنار نمی‌کشد چیزی است که او را برای رسیدن به اهدافش کمک می‌کند.

ده ابر قهرمان برتر دنیای سینمایی مارول را بشناسید+تصاویر

مرد آهنی «Iron man»

در حالی که ممکن است کمی عجیب به نظر برسد، اما شخصیت مرد آهنی با بازی رابرت داونی جونیور هم در رتبه نخست حضور ندارد. او  در فیلم سینمایی «انتقام جویان:پایان بازی» برای نجات دنیا و دیگر ابرقهرمان‌های مارول خودش را قربانی کرد، اما این باعث نشد که او برترین شخصیت این دنیا شود.

ده ابر قهرمان برتر دنیای سینمایی مارول را بشناسید+تصاویر

ثور «Thor»

شخصیت ثور با بازی کریس همسورث از شخصیت‌های اصلی انتقام جویان محسوب می‌شود که یک مبارز بسیار حرفه‌ای است. این شخصیت برای خود چندین فیلم مستقل دارد و نامش در صدر برترین ابرقهرمان‌ها دیده می‌شود. در فیلم انتقام جویان او با سلاح مخصوص خود تا مرز شکست تانوس پیش رفته بود. تانوس قدرتمندترین موجودات در دنیای مارول است که ثور تا نزدیکی شکست او پیش رفته بود.

نظرات

  • babak ۱۳۹۸/۱۰/۳۰ - ۱۲:۵۱
    0 0
    اسکارلت ویچ به گفته کوین فایگی از همشون قوی تره . ولی قدرت های ثور و کاپیتان مارول چون فرازمینیه خیلی بیشتر به چشم میاد. به نظر خودم فقط captain america.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.