چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸

این هفته؛

«چاقوکشی» و «یخ زده ۲»؛ در صدر گیشه هالیوود

انیمیشن یخ زده

سینماپرس: طبق برآوردها انیمیشن «یخ زده ۲» در رقابت با فیلم «چاقوکشی» برای هفته دوم هم صدرنشین باقی خواهد ماند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی پیش بینی‌ها نشان می دهد انیمیشن جدید دیزنی به نام «یخ زده ۲» برای دومین هفته به راحتی می‌تواند در صدر گیشه داخلی آمریکا قرار بگیرد. آن هم در هفته‌ای که روز شکرگزاری قرار دارد و هفته شلوغی برای علاقه مندان سینما است.

نو رسیده‌های این هفته فیلم راز آلود «چاقو کشی» از کمپانی لاینزگیت و «ملکه و اسلیم» از کمپانی یونیورسال است که به تازگی اکران خود را آغاز کرده اند. فیلم‌های دیگری که در بین فیلم‌های پرفروش گیشه خواهند بود، فیلم‌های «یک روز زیبا در محله» و «فورد در برابر فراری» خواهند بود.

تخمین زده شده انیمیشن «یخ زده ۲» پس از فروش ۱۳۰ میلیون دلاری در هفته نخست گیشه داخلی ۲۲۸ میلیون از گیشه خارجی، در هفته دوم نیز فروشی فوق العاده را تجربه کند. این دنباله انیمیشنی می‌تواند در حدود ۷۰ الی ۸۰ میلیون دلار دیگر فروش داشته باشد و قوتی دوباره به فروش‌ها در این صنعت بدهد که به نسبت سال ۲۰۱۸ افتی ۷ درصدی را تجربه می‌کند.

پیش بینی می‌شود فیلم سینمایی «چاقو کشی» نیز ۲۰ تا ۲۵ میلیون دلار از ۳۳۰۰ سینما می‌فروشد. در این فیلم دنیل کریگ، کریس اوانز، جمی لی و تونی کلت نقش آفرینی می‌کنند. این فیلم که از سوی سایت راتن تومیتو امتیاز ۹۶ را دریافت کرده است، در حدود ۴۰ میلیون دلار بودجه ساخت دارد.

فیلم بعدی نیز «ملکه و اسلیم» است که تخمین زده شده تا ۱۰ میلیون دلار فروش خواهد داشت و احتمالا در رتبه سوم پرفروش ها قرار خواهد گرفت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.