سه‌شنبه ۵ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

پایان یک جدال؛

جانی دپ با وکلای سابقش توافق کرد

جانی دپ

سینماپرس: جانی دپ که مدت هاست وارد درگیری‌های دادگاهی متعددی شده است، در پرونده شکایت از وکلای سابقش با آن‌ها به توافق رسید.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جانی دپ در نهایت در پرونده درگیری با وکیل‌های سابق خود به توافق رسید. جانی دپ در ابتدا با جیک بلوم که به مدت ۱۸ سال وکیل سابق او در بخش سرگرمی بود، توافق کرد؛ کسی که توسط دپ به دزدیدن بیش از ۳۰ میلیون دلار از ثروت او متهم شده بود.

این دو نفر در قراردادی خارج از قرارهای دادگاهی به توافق رسیدند که گفته می‌شود، دفتر وکالت جیک بلوم با پرداخت خسارتی هشت رقمی این پرونده را مختومه کرده است و بعد از آن به دادگاه اعلام شد که این مشکل حل شده است. حالا جانی دپ یک پرونده دیگر را حل و فصل می‌کند که بیشتر توسط وکلای جدید او انجام شد.

او پیش از این هم از شرکت مدیران هنری خود شکایت کرده بود و آنها را متهم به سوء مدیریت کرد. این پرونده نیز پس از مدتی با توافق طرفین به سرانجام رسیده بود اما هنوز درگیری‌های دادگاهی جانی دپ به پایان نرسیده است. او قرار است در ماه فوریه به دلیل شکایتی که همسر سابقش کرده راهی دادگاه شود. آمبر هرد سال گذشته متنی را در واشینگتن پست منتشر کرده بود و مدعی شد که مورد خشونت خانگی قرار گرفته است. اگرچه او نامی از جانی دپ نبرده است، اما دپ معتقد است که هرد با انتشار این متن قصد داشته شهرت او را به خطر بیندازد.

جانی دپ در فیلم سینمایی‌هایی پرفروش و محبوبی مثل مجموعه فیلم های «دزدان دریایی کارائیب» بازی کرده است و برای مدت‌ها جزو بازیگران بزرگ عرصه بازیگری محسوب می‌شد، اما در سال‌های اخیر به دلیل این جنجال‌ها مدتی است که از شهرت دور شده و دوران نابه سامانی را پشت سر می‌گذارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.