یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۹

در چهارمین دوره؛

تمدید فراخوان نمایشگاه نقاشی «ورسوس»

نمایشگاه هنری ورسوس

سینماپرس: فراخوان چهارمین نمایشگاه هنری «ورسوس» ویژه نقاشان زیر ۳۰ سال تا دهم آذرماه تمدید شد.

به گزارش سینماپرس، فراخوان چهارمین نمایشگاه هنری ورسوس تا دهم آذرماه تمدید شد و نقاشان جوان زیر ۳۰ سال می‌توانند با مراجعه به تارنمای www.versusartcontest.com آثار خود خود را ارائه کنند.

پیش از این اعلام شده بود که مهلت فراخوان تا پایان آبان ماه است ولی به دلیل محدودیت‌هایی که بر اینترنت سراسر کشور اعمال شد، دبیرخانه این رویداد تصمیم به تمدید تاریخ پایان فراخوان گرفت.

چهارمین نمایشگاه هنری ورسوس با هدف حمایت از جوانان هنرمند و با تمرکز بر شناسایی استعدادهای نسل جوان و معرفی آنها به جامعه هنری از تاریخ ۴ تا ۱۸ بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می‌شود.

در این نمایشگاه، ۱۰۰ درصد مبلغ فروش آثار هنری به هنرمندان جوان تعلق می‌گیرد، هنرمندانی که پس از بررسی اولیه هیات انتخاب آثارشان برای حضور در نمایشگاه انتخاب می‌شوند.

سن ایچ و شرکت مدیا  به عنوان طراحان و برگزارکنندگان  این رویداد هنری طی چهار سال همکاری در این حوزه تنها در پی خلق فضایی سالم برای رقابت هنرمندان جوان ناشناخته سرتاسر کشور هستند و هرگونه درآمدزایی در نمایشگاه ورسوس متعلق به خود هنرمندان است.

هیات انتخاب آثار چهارمین نمایشگاه نقاشی ورسوس را مصطفی دشتی، ساسان نصیری، لیلی وکیلیان، مهدی احمدی و عطا هاشمی‌نژادتشکیل داده‌اند و داورانی که در مرحله نهایی به بررسی آثار برگزیده خواهند، پرداخت شهلا حسینی، معصومه مظفری و امیرحسین اعتماد هستند.

پس از پایان مهلت ارائه در تاریخ ۱۰ آذر، هیات انتخاب بررسی آثار رسیده را آغاز می‌کند و در مرحله نهایی آثار برگزیده توسط هیات داوران  برای نمایش در تاریخ  و مکان فوق الذکر انتخاب می‌شوند.

اولین دوره‌ نمایشگاه ورسوس ویژه‌ی هنرمندانِ نقاشِ زیر ۳۰ سال، در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ در خانه‌ی هنرمندان ایران برگزار شد. آثار برگزیده دومین دوره که به هنرمندان مجسمه ساز جوان زیر ۳۵ سال اختصاص داشت هم دوم تا نهم بهمن ماه سال ۱۳۹۴ در فرهنگسرای نیاوران در معرض دید عموم قرار گرفت. سومین نمایشگاه ورسوس از ۱۵ تا ۲۵ ‌دی ماه ۱۳۹۶ در خانه هنرمندان ایران برگزار شد. ورسوس چهارم هم از تاریج ۴ تا ۱۸ بهمن ماه در خانه هنرمندان برپا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.