چهارشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

با عنوان «والهالا»؛

نتفلیکس خالق دنباله سریال «وایکینگ‌ها» می شود

وایکینگ ها

سینماپرس: دنباله سریال محبوب «وایکینگ‌ها» با عنوان «والهالا» از سوی شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، نتفلیکس تصمیم گرفته دنباله سریال «وایکینگ ها» را بسازد که با عنوان «والهالا» منتشر خواهد شد.

داستان این سریال، صد سال بعد از پایان داستان اصلی را روایت می‌کند. ششمین و آخرین فصل سریال «وایکینگ‌ها» در ۴ دسامبر (۱۳ آذر) از شبکه هیستوری نمایش داده می‌شود.

این سریال توسط مایکل هیرست خالق فصل‌های قبلی وایکینگ ها، تهیه خواهد شد و جب استوارت به عنوان نویسنده در این پروژه حضور خواهد داشت.

علاوه بر هیرست و استوارت، مورگان او سولیوان که تهیه کننده سریال «وایکینگ ها» بود، با همین وظیفه در فصل جدید آن حضور خواهد داشت. بخش تلویزیونی کمپانی ام جی ام (مترو گلوین مایر) نیز در ساخت این سریال همکاری می‌کند.

این سریال همانند فصل‌های گذشته در کشور ایرلند فیلمبرداری می‌شود و بسیاری از عوامل این سریال برای ساخت این دنباله حضور خواهند داشت.

سریال «والهالا» روی ماجراجویی مشهورترین وایکینگ‌ها تمرکز خواهد داشت. کسانی که به دنبال راهی جدید برای زنده ماندن در اروپای متحول شده و در حال پیشرفت هستند.

سریال وایکینگ‌ها برای نخستین بار در سال ۲۰۱۳ از سوی شبکه هیستوری پخش شد و در زمان پخش، بالاترین امتیازها در بین سریال‌هایی که همزمان با آن پخش می‌شدند را دریافت کرد. دنباله این سریال به صورت ۲۴ قسمتی خواهد بود، اما مشخص نیست که به صورت دو فصل ۱۲ قسمتی است یا تمامی آن در یک فصل منتشر خواهد شد.

جب استوارت بیشتر برای کارهای سینمایی خود شناخته می‌شود و در کارنامه حرفه‌ای او فیلم‌هایی همچون «جان سخت»، «فراری» و «آتش زیرین» دیده می‌شود. او همچنین فیلمنامه دو فیلم «الیزابت» و «دوران طلایی» را نوشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.