یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹

رئیس صداوسیما مطرح کرد:

رسانه ملی در گسترش تولیدات علمی و فرهنگی و هنری حامی‌بسیج است

دیدار رئیس رسانه ملی با رئیس سازمان بسیج مستضعفین

سینماپرس: رئیس رسانه ملی با تأکید بر گسترش فرهنگ انقلابی و هویت ملی در صداوسیما بیان کرد: رسانه ملی در مسیر گسترش تولید علم و تولیدات فرهنگی و هنری حامی‌بسیج است و آماده هر نوع همکاری در این مسیر با نهاد مردمی و انقلابی است.

به گزارش سینماپرس، همزمان با آغاز هفته بسیج، عبدالعلی علی عسکری رئیس رسانه ملی در دیدار با سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، سردار آزادی معاون فرهنگی بسیج و جمعی از مسئولان این سازمان اهمیت بسیح را در جامعه فوق العاده دانست و گفت: در هر برهه از زمان، حضور و تأثیر این نهاد مردمی در جامعه حس می‌شود و در بزنگاه‌های تاریخی و رویدادها و حوادث مهم بسیج حضور فعالی داشته است و همچنان به عنوان مؤثرترین تشکل از آن یاد می‌شود.

وی با اشاره به ساختار مردمی‌ بسیج تأکید کرد: راز ماندگاری و بقای بسیج در مردمی‌بودن آن است و درواقع این نهاد از دل مردم متولد شده، با آنها عجین شده و در کنار آنها حضور دارد و همچنان در کنار مردم خواهد ماند.

رئیس رسانه ملی افزود: در فضایی که دشمن غرب‌زدگی و وادادگی را تزریق می‌کند بسیج موجب امیدواری و قوت قلب است و این شبکه عظیم مردمی می‌تواند پرچم تفکر انقلابی را برافراشته نگه دارد. با ورود به گام دوم انقلاب بسیج باید با رویکرد فرهنگی بیشتر و هوشمندانه‌تر ظاهر شود تا خالص‌ترین تأثیرات را در جامعه بگذارد و با سرعت بیشتر در مسیر اجرای گام دوم انقلاب پیش رود.

رئیس صداوسیما به هم‌افزایی رسانه ملی با سازمان بسیج در عرصه‌های مختلف تأکید و تصریح کرد: صداوسیما در کنار بسیج، همراه و حامی آن است و این برای ما یک افتخار بزرگ است که اعلام کنیم همه عوامل صدا وسیما بسیجی‌اند و با فرهنگ انقلابی پیش می‌روند. همچون همه بسیجیان برخاسته از مردم، دغدغه مردم و مشکلات آنها را دارند.

رئیس رسانه ملی با تأکید بر گسترش فرهنگ انقلابی و هویت ملی در صداوسیما بیان کرد: رسانه ملی در مسیر گسترش تولید علم و تولیدات فرهنگی و هنری حامی‌بسیج است و آماده هر نوع همکاری در این مسیر با نهاد مردمی و انقلابی است.

علی عسکری با استقبال از حضور برنامه‌سازان نخبه بسیجی در رسانه ملی متذکر شد: حضور نویسندگان و برنامه‌سازان شایسته بسیجی در رسانه ملی موجب اعتبار این رسانه است و کشف این نیروهای خلاق انقلابی که در این فضا نخبه‌اند ارزش چندبرابری برای رسانه ملی فراهم خواهد کرد.

وی با اشاره به فراهم بودن فضای همکاری و تعامل میان برنامه‌سازان بسیج با رسانه ملی گفت: صداوسیما درپی گوهریابی است و حضور پررنگ بسیج در جشنواره‌های پویانمایی و مستند بهترین مسیر برای کشف این نیروهاست تا در آینده شاهد برنامه‌های بیشتر موج آفرین از بسیج باشیم.

فصل جدید فعالیت های بسیج با تولیدات رادیویی و تلویزیونی

در ادامه سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به شعار محوری چهلمین سالگرد تأسیس بسیج به برنامه‌های بسیج در مسیر گام دوم انقلاب، اشاره کرد و متذکر شد: بسیج در فصل جدیدی از گستردگی فرهنگی با حفظ اهداف و بر اساس منظومه فکری امام خمینی (ره) در فضای تولیدات رادیویی و تلویزیونی گام خواهد برداشت و در این میان از همکاری‌های بی دریغ و همیشگی رسانه ملی بهره خواهد برد.

وی افزود: شعار محوری امسال چهل سال خدمت، جهاد و شهادت است که با پیروی از بیانات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در تحقق این شعار خواهیم کوشید.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تأکید کرد: گستردگی بسیج و حضورش در عرصه‌های مختلف بی‌همتاست و هیچ نهاد مردمی‌ای چنین قدرتی در فضای سیاسی و فرهنگی ندارد.

سردار سلیمانی با اشاره به فضای رقابتی فرهنگی که با رسانه‌های مختلف احاطه شده است گفت: در نگاه جدید رویکر خود را از نگاه سازمانی به نهادی تغییر دادیم تا در خدمت مردم و انقلاب اسلامی‌باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.