شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۳

در حوزه هنری؛

برنامه «سینماگپ» میزبان مسعود جعفری جوزانی می‌شود

مسعود جعفری جوزانی

سینماپرس: دور جدید سلسله نشست‌های «سینماگپ» با حضور مسعود جعفری جوزانی کارگردان صاحب نام سینمای ایران و جبار آذین منتقد سینما، این هفته دوشنبه ۲۷ آبانماه ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن تماشاخانه مهر حوزه هنری برگزار می‌شود.

به گزارش سینماپرس، این برنامه با موضوع «الزامات سینمای ملی  ایران» پیش بینی شده و میهمانان ضمن ارائه سخنرانی و گفت و گو، پاسخ گوی پرسش‌های حاضران خواهند بود.

بر پایه این خبر، «موقعیت کنونی سینما و موانع دستیابی به سینمای ملی، نقش و سهم سینماگران و دستگاه‌های سینمایی در شکل دهی سینمای ملی، مهمترین موانع تحقق سینمای ملی، رقابت سینمای ملی و بین‌الملل، سازمان سینمایی، بنیاد سینمایی فارابی و حوزه هنری و سایر نهادهای دولتی یا خصوصی در مسیر رسیدن به سینمای ملی» از جمله محورها و موضوعات این برنامه است.

برنامه «سینماگپ» حوزه هنری با اهدافی چون: «بررسی ضرورت‌ها و نیازهای سینمای ایران»، «ارائه دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسان و صاحب نظران»، «انتقال تجارب اساتید سینما»، «کالبدشکافی چالش‌های مدیریت سینما» و ... توسط روابط عمومی و محافل سازمان سینمایی حوزه هنری طراحی شده است.

استفاده از این برنامه برای عموم آزاد است و علاقمندان می‌توانند روز دوشنبه طی ساعت ۱۶ تا ۱۸ در سالن تماشاخانه مهر حوزه هنری از آن استفاده نمایند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.