یکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵

شهرام ملازاده خبر داد؛

ویژه برنامه های هفته وحدت روی موج رادیو «پیام» و «آوا»

 تدارك گسترده شبكه هاي راديويي به مناسبت هفته وحدت

سینماپرس: شهرام ملازاده مدیر رادیو پیام و رادیو آوا از برنامه‌های این دو شبکه در هفته وحدت خبر داد.

به گزارش سینماپرس، شهرام ملازاده مدیر رادیو پیام و آوا شهرام با اشاره به برنامه «پیام همدلی» گفت: این برنامه حاوی داستان های کوتاه و شنیدنی از زندگی، فضائل و سیره حضرت رسول اکرم (ص) از میلاد آن حضرت تا بعثت است. همچنین در این هفته با بهره گیری از سخنان بزرگان، کلام رهبری و امام راحل(ره) نکاتی در باب وحدت مسلمانان در فواصل برنامه ها ارائه خواهد شد.

مدیر رادیو پیام و آوا با اشاره به برنامه کوتاه «آوای همدلی» افزود: در این برنامه باارائه مطالبی پیرامون وحدت مسلمانان ترانه های مناسب و مرتبط با موضوع وحدت مسلمانان پخش می شود. همچنین در طول بخش های مختلف این رادیو مطالب مفید و موسیقی ‌های جذابی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و وحدت مسلمین تقدیم شنوندگان خواهد شد.

شنوندگان رادیو پیام و آوا ضمن دریافت موسیقی های ویژه هفته وحدت، ولادت حضرت رسول اکرم(ص) و ولادت حضرت امام جعفرصادق (ع) از طریق رادیو نمای شبکه پیام و آوا می توانند بیننده تصاویر ارسالی خود از مراسم و جشن های این هفته با عکس و مشخصات خود باشند. مخاطبان برای ارسال تصاویر می توانند به سایت رادیو پیام و رادیو آوا مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت کنند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.