یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

ایمانی در گفتگو با سینماپرس:

امسال شاهد ترافیک سنگینی از فیلم ها هستیم که می خواهند به جشنواره فجر برسند/ هیچ وقت کار را برای خودم آسان فرض نمی کنم

کاوه ایمانی

سینماپرس: کاوه ایمانی تدوین گر سینما که در حال حاضر تدوین ۳ فیلم سینمایی «پیتوک»، «مرده خور» و «سمپاشی» را در دست دارد تصریح کرد: جشنواره برایم اهمیتی ندارد و اصلاً به دیده شدن در آن فکر نمی کنم؛ من همیشه بدون وابستگی به هر شخص و نهادی کار کرده ام و همین برایم مایه خشنودی است و خوشحالم که در راهی که می روم ثابت قدم بوده ام و دوستانی دارم که اگر یک بار با آن ها کار کرده ام برای کارهای بعدی شان هم باز سراغ من می آیند.

بازرس انجمن تدوین گران سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینماپرس افزود: ما امسال شاهد ترافیک سنگینی از فیلم ها هستیم که می خواهند به جشنواره فجر برسند و من امیدوارم آثاری که تدوین شان بر عهده من بوده است به جشنواره راه پیدا کنند چرا که شایستگی حضور در این رقابت را دارند.

وی سپس به بیان برخی خصوصیات فیلم هایی که در دست تدوین دارد اشاره کرد و گفت: «پیتوک» به کارگردانی سیدمجید صالحی اثری نوآر است؛ فیلمی به شدت جدی و حساب شده با دکوپاژ و ساختاری درست و با فضایی شبیه به آثار مسعود کیمیایی؛ مهتاب کرامتی، حسن پورشیرازی، هادی حجازی فر و... از بازیگران این اثر سینمایی هستند و تدوین فیلم همزمان با فیلمبرداری در دست انجام است و فکر می کنم تا حدود ۱۰ روز آینده فیلمبرداری این اثر ادامه داشته باشد.

تدوین گر فیلم سینمایی «چند می گیری گریه کنی؟» خاطرنشان کرد: «مرده خور» به کارگردانی صادق صادق دقیقی نیز این روزها در مراحل انتهایی میکس است. این فیلم درامی اجتماعی است و امیدوارم که بتواند وارد رقابت شود. احمد مهرانفر، سام درخشانی، لادن مستوفی، جمشید هاشم پور و... از جمله بازیگران این فیلم هستند.

ایمانی سپس به سومین اثر سینمایی خود که احتمال حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر را دارد اشاره کرد و گفت: «سمپاشی» به کارگردانی علی یاور که پیش از این در مقام مدیرتولید در سینما فعالیت می کرده اثری اجتماعی در مورد اعتیاد با زاویه نگاه و حرف های جدی و جدید است، ریتم خوبی دارد و این روزها در مرحله آهنگسازی به سر می برد که آرمان موسی پور وظیفه این کار را بر عهده گرفته است.

وی افزود: امیر آقایی، امیر جعفری، لیلا اوتادی و... از جمله بازیگران «سمپاشی» هستند که امیدوارم این اثر بتواند در بخش نگاه نو جشنواره فیلم فجر حضور جدی داشته باشد و برایش اتفاقات خوبی رقم بخورد.

این تدوین گر در خاتمه این گفتگو در رابطه با ویژگی های آثاری که تدوین آن ها را بر عهده داشته اظهار داشت: تدوین برای من همیشه سخت و حساس است و هیچ وقت کار را برای خودم آسان فرض نمی کنم و سعی دارم تا موشکافانه آثار را تمام کنم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.