شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶

از یکشنبه ۱۹ آبان؛

«سبقت» به آنتن شبکه یک رسید

مسابقه سبقت

سینماپرس: پخش مسابقه «سبقت» با اجرای سیاوش عقدایی از یکشنبه ۱۹ آبان روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

به گزارش سینماپرس، افشین حسین خانی تهیه کننده مسابقه «سبقت» بیان کرد: این مسابقه فضایی تعاملی و زنده زنده همراه با مردم دارد که شرکت کنندگان آن از طریق اپلیکیشنی به نام «سبقت» که در طول برنامه برای بینندگان معرفی می شود، انتخاب می شوند.

حسین خانی تاکید کرد: در هر مسابقه ۶ بیننده به استودیو می آیند و به مدت یک ساعت با هم رقابت می کنند.

این تهیه کننده با اشاره به این که نصب و مشارکت در این اپلیکیشن کاملا رایگان هست، تصریح کرد: در هر برنامه به غیر از نفر برنده، به ۲۰ نفر از بینندگان که در این مسابقه مشارکت دارند نیز جوایزی اهدا می شود.

 حسین خانی با بیان اینکه هدف این مسابقه به چالش کشیدن اطلاعات بینندگان در حوزه های مختلف است، یادآور شد: این برنامه از فردا ۱۹ آبان روی آنتن می رود.

وی در پایان درباره جدول پخش این مسابقه هم توضیح داد: شبکه یک پخش مسابقه را همزمان با آغاز هفته وحدت شروع می کند و به مناسبت ایام ولادت پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) این مسابقه هر شب تا پنجشنبه ۲۳ آبان روی آنتن می رود و به امید خدا از هفته آینده صرفا ۲ شب در هفته برنامه خواهیم داشت که روزهای پخش آن متعاقبا اعلام می شود.

مسابقه «سبقت» به تهیه کنندگی افشین حسین خانی کاری از گروه فرهنگ، هنر و تاریخ شبکه یک سیما است که با اجرای سیاوش عقدایی پس از سریال شبانگاهی به طور زنده روی آنتن می رود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.