شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی؛

«محکومین ۲» در انتظار کنداکتور پخش

سریال «محکومین۲»

سینماپرس: سریال «محکومین ۲» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی با پایان یافتن مراحل فنی در انتظار کنداکتور برای پخش است.

به گزارش سینماپرس، سریال «محکومین ۲» به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و تهیه کنندگی بهروز مفید آماده پخش از شبکه یک سیما شد و سازندگان منتظر قرار گرفتن این سریال در کنداکتور شبکه یک هستند.

همچنین پیش از این ۱۵ قسمت از این سریال تحویل شبکه داده شده بود و با پایان مراحل فنی باقی قسمت ها نیز تحویل شبکه داده شده است.

«محکومین ۲» که پیش از این قرار بود مهرماه روی آنتن شبکه یک سیما برود، به دلیل تغییراتی که در کنداکتور شبکه یک و پخش سریال «ترور خاموش» پخش این سریال به تعویق افتاد.

سریال «محکومین ۲» به تهیه‌کنندگی بهروز مفید و کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی یک سریال اپیزودی و کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۵ قسمت ۵۰  دقیقه‌ای ساخته شده است.

مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق از موضوع های اصلی این سریال بوده که به قلم مجید اسماعیلی پارسا و امیرمحمد عبدی به نگارش درآمده است.

نازنین فراهانی، رابعه مدنی، شهره لرستانی، مریم کاظمی، مزدک رستمی، بیژن بنفشه خواه، زنده یاد حسین محب اهری، نگار عابدی، محمد شیری، علیرضا جعفری، نادر فلاح، حسین سلیمانی، مریم بوبانی، علیرضا استادی، معصومه قاسمی پور، بهراد خرازی، مهری آل اقا، محمود جعفری، افسانه ناصری، جمشید صفری، ژاکلین آواره و … از بازیگران این سریال اپیزودیک هستند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.