جمعه ۱۰ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳

به کارگردانی فرزاد اژدری؛

روایت افسانه‌های قدیمی ایرانی و بین المللی در «ماه‌پیشونی»

فرزاد اژدری

سینماپرس: تهیه‌کننده سریال شبکه نمایش خانگی «ماه‌پیشونی» بیان کرد این سریال براساس مجموعه ای از افسانه‌های غنی و قدیمی ایرانی و بین المللی است که به بهانه روایت افسانه «ماه پیشونی» روایت می‌شود.

به گزارش سینماپرس، علی شیرمحمدی تهیه‌کننده سریال شبکه نمایش خانگی «ماه پیشونی» به کارگردانی فرزاد اژدری به مهر، گفت: این سریال براساس مجموعه ای از افسانه‌های غنی و قدیمی ایرانی و بین المللی است که به بهانه روایت افسانه «ماه پیشونی» روایت می‌شود.

وی بیان کرد: این مجموعه با رویکرد پندهای اخلاقی و آموزشی برای کودکان ساخته می‌شود و تلاش شده است تا در این سریال پیروزی فضیلت‌ها و خوبی‌ها در مقابل بدی‌های درون انسان نشان داده شود.

شیرمحمدی توضیح داد: این سریال یک قصه سیمرغ وار است که چند وادی دارد و برای قهرمان قصه در هر وادی اتفاقی رخ می‌دهد و به کمک نیروهای خیر بر نیروهای شر پیروز می‌شود.

این تهیه کننده جوان تاکید کرد: «ماه پیشونی» در ۱۳ قسمت ساخته می‌شود و دارای چند شصخیت اصلی است، این پروژه قرار است اواخر آذرماه جلوی دوربین برود. بخشی از این سریال به صورت میدانی تصویربرداری می‌شود و بخشی از آن به صورت ویژوآل ساخته می‌شود.

تا امروز برنامه‌ریزی ما برای تولید این پروژه یک فصل ۱۳ قسمتی بوده است و احتمال ادامه تولید آن تنها به استقبال مخاطب بستگی دارد. البته با توجه به قصه‌های خوبی که برای این سریال نوشته شده است این امید وجود دارد که مورد استقبال و توجه مردم قرار گیرد.

البته این را باید بگویم که در این مجموعه به صورت مستقیم به شخصیت‌های افسانه‌ای اشاره نشده است، به عنوان مثال در بخشی از این سریال گرته‌برداری از داستان گذشتن سیاوش از آتش وجود دارد که اشاره مستقیمی به این داستان نشده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.