چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲

در بیست وسومین دوره جشنواره؛

اهدای جایزه دستاورد هنری هالیوود به شارلیز ترون

 شارلیز ترون

سینماپرس: شارلیز ترون بازیگر فیلم سینمایی «بمبشل» جایزه دستاورد هنری جشنواره فیلم هالیوود را دریافت می‌کند.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، شارلیز ترون که این روزها به خاطر ایفای نقش در فیلم سینمایی «بمبشل» به کارگردانی جی روچ مورد توجه قرار گرفته و یکی از شانس های اسکار امسال است، در بیست و سومین دوره جوایز فیلم هالیوود جایزه دستاورد هنری را دریافت خواهد کرد.

شارلیز ترون فعالیت خود در هالیوود را از اواخر دهه ۹۰ میلادی با فیلم‌هایی مثل «وکیل مدافع شیطان» در سال ۱۹۹۷، «جو یانگ نیرومند» در سال ۱۹۹۸، «قوانین خانه سایدر» در سال ۱۹۹۹ و «افسانه بگر ونس» در سال ۲۰۰۰ آغاز کرد. او در سال ۲۰۰۳ با فیلم سینمایی «هیولا» توانست اولین جایزه اسکار خود را به دست آورد.

این بازیگر در سال ۲۰۰۵ نیز با فیلم «سرزمین شمالی» نامزد دریافت اسکار شد. او همچنین در فیلم‌های سینمایی پرفروش مثل «سرنوشت خشمگین» و «مکس دیوانه: جاده خشم» نقش آفرینی کرد.

پیش از این هم اعلام شده بود که در  جشنواره فیلم هالیوود،  آنتونیو باندراس جایزه بازیگر مرد، رنی زلوگر جایزه بازیگر زن، آل پاچینو جایزه بازیگر نقش مکمل مرد، لارا درن جایزه بازیگر نقش مکمل زن و شایا لابوف جایزه نویسندگی را دریافت می‌کنند. حالا شارلیز ترون هم به این لیست بلند بالا اضافه شده است.

راب ریگل، مجری مراسم امسال جوایز فیلم هالیوود است و برندگان چندین جایزه دیگر در روزهای آینده اعلام خواهد شد. این جشنواره در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) در بورلی هیلتون برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.