چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۱

به کارگردانی رضا فرهمند؛

نمایش «نت‌های مسی یک رویا» در المپیای یونان

فیلم مستند «نت‌های مسی یک رویا»

سینماپرس: مستند «نت‌های مسی یک رویا» در جدیدترین حضور بین‌المللی خود در بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های المپیا برای کودکان و نوجوانان در یونان به نمایش در می‌آید.

به گزارش سینماپرس، مستند بلند «نت‌های مسی یک رویا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شعبانی و کارگردانی رضا فرهمند، پس از حضور در جشنواره‌های لوکارنو، آسیا پاسیفیک، جایزه بزرگ «هارل» آمریکا و DMZ  کره جنوبی در جدیدترین حضور خود به بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های المپیا برای کودکان و نوجوانان در یونان می‌رود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۷ فعالیت خود را آغاز کرده و اهداف اصلی برگزاری آن، اطلاع‌رسانی به مخاطبان یونان در مورد تولیدات فعلی فیلم برای کودکان و نوجوانان، کمک به توسعه برنامه‌های سمعی و بصری برای کودکان و نوجوانان در یونان و ترغیب به ساخت فیلم و توسعه فیلم برای کودکان و نوجوانان، است.

مستند «نت‌های مسی یک رویا» درباره مَلّوک، پسری ۱۰ ساله است که با دوستانش سیم‌های مسی خانه‌های ویران شده در جنگ را برای گذران زندگی جمع می‌کنند و می‌فروشند اما شوق رسیدن به آرزویی کودکانه، گرمای امید را در دل آنها زنده می‌کند و به خرابه‌ها و ویرانه‌ها رنگ و شادی می‌بخشد.

پخش بین المللی این فیلم با «ArtHouse Cinematheque» در کانادا با مدیریت مرجان علیزاده است.

بیست و دومین جشنواره بین المللی فیلم‌های المپیا برای کودکان و نوجوانان که از ۳۰ نوامبر تا ۷ دسامبر ۲۰۱۹ (۹ تا ۱۶ آذر) در پیرگوس و آمالیادا در یونان برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.