دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

علیرام نورایی:

هر کاری می‌کنیم یک گروهی علیه ما می‌شوند

علیرام نورایی

سینماپرس: بازیگر سریال «نفوذ» که تا چند ماه آینده مشغول کار در این مجموعه است، می‌گوید حساسیت درباره برخی نقش‌ها و داستان‌ها باعث خودسانسوری در تولید فیلم و سریال شده است.

به گزارش سینماپرس، علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون درباره فعالیت‌های این روزهای خود به سریال «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری اشاره و به مهر بیان کرد: این روزها درگیر سریال «نفوذ» هستم که ظرف سه تا چهار ماه آینده تولید و تصویربرداری آن طول می‌کشد.  

وی در واکنش به ۱۰ قسمتی که از این سریال در دهه فجر سال گذشته نمایش داده شد و از کیفیت لازم برخوردار نبود، اظهار کرد: نمایش دادن آن ۱۰ قسمت کار اشتباهی بود چون کار هنوز به طور کامل آماده نشده است و قصه از فلاش بک‌ها و فلاش فورواردهایی برخوردار است که باید به‌صورت کامل نمایش داده شود و فکر می‌کنم تا سریال به‌طور کامل تدوین و پخش نشود نمی‌توان درباره آن نظر داد.

این بازیگر درباره حضورش در این سریال که به مقاطعی از انقلاب می‌پردازد، بیان کرد: من فیلمنامه را خواندم و به نقشی که به من سپرده شده بود علاقمند شدم و برایم جذابیت داشت.

نورایی که آخرین حضورش در تلویزیون به سریال‌های «گاندو» و «از یادها رفته» برمی‌گردد درباره خلأ نقش‌های اکشن در سریال‌های تلویزیونی، توضیح داد: کارهای اکشنی که در کشور ساخته می‌شود بیشتر فضای امنیتی دارد و به دلیل هزینه‌هایی که سریال‌های اکشن دارند کمتر از ژانرهای دیگر ساخته می‌شود که بتوانیم در آنها نقش بازی کنیم. بنابراین با تمام توانم در پروژه‌هایی همچون «گاندو» ظاهر می‌شوم که مردم هم خیلی از آن استقبال کردند.

بازیگر سریال‌های «نفوذ» و «گاندو» در پایان درباره حساسیت‌هایی که ممکن است سریال‌های امنیتی و سیاسی به همراه داشته باشند، بیان کرد: این حساسیت‌ها همه عوامل را درگیر می‌کند مثلا نویسنده‌ای که فیلمنامه‌ای را می‌نویسد و الفبای ساخت یک اثر هنری را بنا می‌کند گاهی دچار خودسانسوری می‌شود. بخشی به دلیل اتفاقات و مشکلاتی است که ما در این حرفه با آن مواجه می‌شویم و هر کاری می‌کنیم یک گروهی علیه ما می‌شوند، بنابراین از همان ابتدا مجبوریم سراغ یک سری از کاراکترها نرویم و یا برخی از داستان‌ها را را بازگو نکنیم؛ حتی اگر حقیقت باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.