جمعه ۳ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۴

داستان میرزا کوچک‌خان؛

بالاخره«گیله‌وا» به آنتن رسید

سریال تلویزیونی گیله‌وا

سینماپرس: پس از چندین‌بار اطلاع‌رسانی و دست به دست شدن «گیله‌وا» در دو شبکه سه و افق، سرانجام این سریال از ۱۱ آبان پخش می‌شود.

به گزارش سینماپرس، در پایان کنداکتورهای رمضانی اعلام شد که مینی‌سریال سازمان اوج که ۷ قسمتی است جایگزین سریال برادر جان می‌شود اما گاندو زودتر به آنتن رسید. سریالی که پیش از آن در ۲۹ اردیبهشت‌ماه با اشاره‌ای به نقش میرزا کوچک‌خان که بهروز شعیبی آن را ایفا می‌کند، سازمان اوج اعلام کرد که این سریال پس از پایان ماه مبارک رمضان از شبکه سه سیما پخش می‌شود.

این سریال در صف انتظار ماند و آچمز هم زمان دیده شدن این مینی‌سریال را نداد تا دوباره ناهماهنگی در اطلاع‌رسانی میان اوج و صداوسیما بوجود آید؛ چون آن‌ها گیله‌وا را جانشین گاندو اعلام کرده بودند.

یک خبر رسانه‌ای ذهن‌ها را از شبکه سه به سمت شبکه دیگری برد؛ چرا که برخی از رسانه‌ها به پخش سریال گیله‌وا از شبکه افق اشاره کردند. خبری که در گفت‌وگوی تسنیم با یکی از مدیران شبکه افق تکذیب شد.

حالا بعد از این مدت و در آستانه پخش سریال‌های جدید سیما، روابط عمومی سازمان اوج به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفت که از ۱۱ آبان‌ماه گیله‌وا جایگزین ستایش می‌شود.

فوق‌لیسانسه‌ها هم از قبل گفته شد که اواسط آبان‌ماه به آنتن می‌رسد و سریال بعد از گیله‌وا خواهد بود.

گیله‌وا به کارگردانی اردلان عاشوری و تهیه‌کنندگی امیر بنان در شهرهای سیاهکل، کیاشهر و تهران تصویربرداری شده است. از بازیگران اصلی این مینی سریال می‌توان به حمیدرضاپگاه، ستاره اسکندری، امیر حسین صدیق، مهدی زمین پرداز، امیر حسین هاشمی، مهران رجبی و پریا مردانیان اشاره کرد.

همچنین حسین توشه، علی عطایی، ستاره حسینی، حدیث نیکرو، برت جان کورن، استوارت دنیسون، امیر حامد، سینا محمدی‌فر و ماهک خرسندی به نقش‌آفرینی در این مینی سریال پرداخته‌اند.

«گیله وا» با موضوعی عاشقانه در تلاش است با نگاهی عاطفی، به زندگی مردم شمال ایران در بستر اتفاقات تاریخی سال ۱۲۹۷ بپردازد و روایتگر سبک زندگی و روابط اجتماعی و عاطفی مردم ایران و نقش انگستان در امور داخلی کشور در ۱۰۰ سال گذشته باشد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.