چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹

محسن علی‌اکبری:

سریال تلویزیونی نفوذ بیانگر رویدادهای ۱۰ ماه اول انقلاب است

سریال تلویزیونی «روزهای ابدی»

تهیه کننده سریال تلویزیونی نفوذ گفت: قصه این سریال که با حضور بازیگران پیشکسوت و جوان به تصویر کشیده شده بیانگر رویدادهای ۱۰ ماه اول انقلاب است.

محسن علی‌اکبری روز چهارشنبه، همزمان با آغاز ادامه ساخت سریال نفوذ در قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین و در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سوژه این سریال که با حضور بازیگران جوانان تئاتر و تلویزیون ساخته می‌شود از حوادث روزهای اول انقلاب در گنبدکاووس و کردستان آغاز و در نهایت به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می‌انجامد.

وی اضافه کرد: بخشی از سکانس‌های مربوط به حوادث گنبد در شمال کشور فیلمبرداری شده و حوادث مربوط به کردستان و مریوان نیز با توجه به شباهت مکان های یاد شده با قرارگاه عملیاتی لشگر ۱۶ زرهی قزوین، در این شهر به تصویر کشیده می‌شود.

این تهیه کننده سینما و تلویزیون با اشاره به حضور ۷۰ نفر از عوامل این سریال در قزوین، یادآور شد: پیش بینی ساخت ۴۴ قسمت در این سریال شده و زمان پخش آن نیز برای بهمن ماه جاری در نظر گرفته شده است.

علی اکبری یادآور شد: برای استفاده از چهره‌های جوان مربوط به دوران اول انقلاب نیز از بازیگران رشته تئاتر و سینما در نقش‌های اول این سریال از جمله امین اسکندریان، کیمیا اکرمی و یلدا افشاری‌پناه استفاده شده است.

سریال نفوذ به تهیه کنندگی محسن علی اکبری و با حضور احمد نجفی، رحیم نوروزی، صالح میرزاآقایی، علیرام نورایی، حمید گودرزی، جلیل فرجاد، شهره لرستانی، امیرمحمد زند، سیمون ساپرکین در حال ساخت است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.