چهارشنبه ۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۵

در سی‌و ششمین دوره جشنواره؛

معرفی هیأت انتخاب بخش پویانمایی جشنواره فیلم کوتاه تهران

جشنواره فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: اعضای هیأت انتخاب بخش پویانمایی سی‌و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران معرفی شدند.

به گزارش سینماپرس، «امیرمحمد دهستانی»، «شیوا صادق‌اسدی» و «پرستو کاردگر» اعضای هیأت انتخاب بخش پویانمایی هستند که در روزهای گذشته ۱۳۳ اثر رسیده را بررسی و از این میان ۲۶ اثر را برای رقابت در بخش پویانمایی انتخاب کردند.

امیرمحمد دهستانی، متولد ۱۳۴۸ تهران، دانش آموخته کارشناسی سینما و کارشناسی ارشد انیمیشن از دانشگاه هنر تهران بوده و مدیر گروه انیمیشن دانشگاه هنر تهران است. وی فعالیت حرفه­ای در زمینه کارگردانی انیمیشن را از سال ۱۳۷۲ آغاز کرده است.

شیوا صادق اسدی، متولد ۱۳۶۲ تهران، دارای مدرک لیسانس گرافیک از دانشگاه الزهرا و فوق لیسانس انیمیشن از دانشگاه هنر تهران است. او ساخت چند فیلم پویانمایی از جمله انیمیشن‌های «بچه گربه» و «یال و کوپال» را در کارنامه دارد که در چندین جشنواره معتبر بین‌المللی برگزیده یا تحسین شده‌اند.

پرستو کاردگر، متولد ۱۳۶۵ تهران، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی انیمیشن است که در چندین جشنواره معتبر داخلی از جمله جشنواره پویانمایی تهران، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران، جشن مستقل انیمیشن، جشنواره حسنات اصفهان و... موفق به دریافت جایزه شده است. از آثار موفق وی می‌توان به «ایکی» اشاره کرد.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌دبیری سیدصادق موسوی، ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه سال جاری در پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود.    

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.