سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵

در سی‌وششمین دوره جشنواره؛

معرفی داوران بین‌الملل جشنواره فیلم کوتاه تهران

سی و ششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران

سینماپرس: چهار داور خارجی و یک داور ایرانی آثار بخش مسابقه بین‌الملل سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران را قضاوت خواهند کرد.

به گزارش سینماپرس، «توری فیناچیارو» از کشور بلژیک، «شوبرا گوپتا» از کشور هند، «ژوآوو گارسیا بورخس» از کشور پرتغال، «جینا دلابارکا» از نیوزلند و «احمد الستی» از ایران، به‌عنوان اعضای هیأت داوران، آثار بخش بین‌الملل این دوره از جشنواره را داوری می‌کنند.


کمتر از ۲۰ روز دیگر این رویداد آغاز می­شود و ۵۰ اثر منتخب از ۲۵ کشور جهان در بخش بین‌الملل سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به رقابت با یکدیگر می­پردازند.

گفتنی است؛ امسال آثاری از فیلم‌سازان اسپانیا و فرانسه به ترتیب با ۱۱ و ۹ اثر بیشترین حضور را در جشنواره سی‌وششم خواهند داشت و پس از این دو کشور؛ آمریکا، آلمان، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، ترکیه، کانادا و لوکزامبورگ هر کدام با ۲ اثر و کشورهای اتریش، اسلوانی، چین، روسیه، سوئیس، سنگاپور، صربستان، فنلاند، کرواسی، کوبا، مالتا، نپال و هلند هر کدام با یک اثر در جشنواره حضور دارند.

سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران به‌دبیری سیدصادق موسوی، ۱۸ تا ۲۴ آبان‌ماه سال جاری در پردیس سینماگالری ملت برگزار می‌شود.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.