سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۸

برای حضور در جشنواره فیلم های ایرانی؛

مردی بدون سایه به لندن می رود

پوستر فیلم سینمایی «مردی بدون سایه»

سینماپرس: فیلم سینمایی مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان در دهمین دوره از جشنواره فیلم های ایرانی لندن حضور خواهد داشت.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی مردی بدون سایه به کارگردانی علیرضا رئیسیان که این روزها در سینماها روی پرده رفته در دهمین دوره از جشنواره فیلم های ایرانی لندن حضور خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، در این جشنواره که با تمرکز روی سینمای خاورمیانه از ۲۵ تا ۳۰ اکتبر در پایتخت انگلستان برگزار خواهد شد ۱۰ فیلم بلند و منتخبی از فیلمهای مستند و کوتاه از کشورهای مختلفی همچون ایران، افغانستان، مصر، عراق و ترکیه حضور دارند.
علاوه بر عاشقانه رمزآلود علیرضا رئیسیان آثاری همچون شکستن همزمان بیست استخوان(جمشید محمودی)، سه رخ (جعفر پناهی) لرد(محمد رسول‌اف)، بی وزنی(مهدی قادری فرد)، آوا (صدف فروغی)، رادیو آرزوها (بابک جلالی)، بستنی ترکی(کن اوکلی)، آخرین روزهای شهر (تامر السعید) و زاگرس(سهیم عمر خلیفه) در این جشنواره به نمایش در می‌آیند.

سینماهای Cine Lumiere و Everyman نمایش دهنده آثار این رویداد سینمایی خواهند بود که با هدف نمایش فرهنگ و هویت ایرانی از طریق آثار سینمایی و به دبیری پژمان دانایی برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.