سه‌شنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

آثار کلاسیک اکران می‌شود؛

انیمیشن‌های کانون در باشگاه فیلم هنر و تجربه

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: هفت عنوان از پویانمایی‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان روز اول آبان در باشگاه فیلم هنر و تجربه برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش سینماپرس، «روزی کلاغی»، « «کشاورز و ربات»، «بارون میاد جرجر»، «قصه‌های یه خطی ۱ و ۲»، «صفر» و «روباهی که به دنبال صدا رفت» عنوان پویانمایی‌های تولید سال ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۰ کانون است که روز چهارشنبه اول آبان سال ۱۳۹۸ در بخش چشم‌انداز انیمیشن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشگاه فیلم هنر و تجربه اکران خواهد شد.

بر اساس این خبر، انیمیشن‌های ۲۰ دقیقه‌ای «روزی کلاغی» و ۲۲ دقیقه‌ای «کشاورز و ربات» به کارگردانی عبدالله علیمراد تولید سال‌های ۱۳۸۴ و ۱۳۹۰ و انیمیشن ۹ دقیقه‌ای «بارون میاد جر جر» اثر مهین جواهریان تولید سال ۱۳۸۷ از جمله آثاری هستند که در این روز نمایش داده می‌شود.
همچنین انیمیشن‌های ۸ دقیقه‌ای «قصه‌های یه خطی ۱ و ۲» به کارگردانی بهزاد فراهت تولید سال ۱۳۸۷، «صفر» به کارگردانی نازنین سبحان‌سربندی تولید سال ۱۳۸۹ با مدت زمان ۲۲ دقیقه و «روباهی که دنبال صدا رفت» اثر فاطمه گودرزی با مدت زمان ۱۰ دقیقه از دیگر آثار کانون به شمار می‌رود که اکران خواهد شد.
باشگاه فیلم هنر و تجربه هر چهارشنبه در سه بخش «جلوه‌هایی از تاریخ سینمای مستند»، «چشم‌انداز انیمیشن‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان» و «تازه نفس‌ها: با مروری بر محصولات انجمن سینمای جوان و آثار دهه ۶۰ مدرسه باغ فردوس» با همراهی فیلم‌خانه ملی ایران، کانون پرورش فکری کودکان نوجوانان و انجمن سینمای جوان به نمایش فیلم‌های کلاسیک ایران می‌پردازد.
این برنامه چهارشنبه اول آبان ١٣٩٨ ساعت ۲۱ در سالن شماره‌ سه پردیس سینمایی چارسو تهران، ساعت ۱۹ در پردیس سیتی‌سنتر اصفهان ساعت ۲۰ در هنر شهر آفتاب شیراز برگزار می‌شود.
یادآوری می‌شود ورود تمامی علاقه‌مندان برای تماشای این انیمیشن‌ها آزاد است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.