شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۰

باکس آفیس؛

فیلم «شیطان صفت» با ۳۵ میلیون دلار افتتاح شد

باکس آفیس

سینماپرس: در شرایطی که هیجان چندانی برای رقابت در باکس آفیس داخلی وجود ندارد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوود ریپورتر، قسمت دوم فیلم سینمایی «شیطان صفت» در افتتاحیه پایان هفته خود،  با فروش ۳۵ میلیون دلاری در ۳ هزار و ۷۹۰ سالن سینمایی در آمریکای شمالی کار خود را آغاز کرد.

دنباله این فیلم فانتزی به نظر می‌رسد که بتواند رتبه اول باکس آفیس داخلی آمریکای شمالی را تا پایان هفته از آن خود کند. با این حساب این فیلم خواهد توانست فیلم‌های قدرتمندی مانند «جوکر» و فیلم کمپانی سونی یعنی «زامبی لند» را که با فروش ۲۸ میلیون دلاری آغاز شده است را در رتبه‌های بعد از خود قرار دهد.

پیش بینی‌هایی که درباره فروش افتتاحیه این فیلم شده بود گفته بود که این فیلم با فروش ۴۵ میلیون دلاری کار خود را شروع خواهد کرد. تخمین فروش قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۱۴ مبلغی معادل ۶۹ میلیون دلار در باکس آفیس داخلی آمریکا بود که توانست یکی از باکس‌آفیس‌های پرسروصدای آن سال با فروش ۷۵۰ میلیون دلاری با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری باشد.

این فیلم در این هفته در تمام مارکت‌های خرید بلیط در دنیا قابل خرید خواهد بود. منتقدین به این فیلم در سایت «راتن تومیتوز» نمره ۴۰ درصد را اختصاص داده‌اند.

فیلم «زامبی لند» نیز در افتتاحیه خود در پنجشنبه قبل مبلغ ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار دلار را به‌دست آورد و توانست از فیلم «شیطان صفت» با فروش ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار دلار سبقت بگیرد. این فیلم سینمایی در ۳ هزار و ۴۵۰ سالن سینمایی افتتاح رسمی می‌شود. این نخستین کمدی لایو اکشن بعد از فیلم «پسران خوب»  است که توانسته در فروش ابتدایی پایان هفته خود در سال ۲۰۱۹ و در میانه ماه آگوست با صعود سود خود مبلغی ۸۲ میلیون دلار را از آن خود کند.

این فیلم توسط منتقدین امتیاز ۶۶ درصد را در سایت راتن تومیتوز به‌دست آورده است.

سینما، سینمای جهان، هالیوود، جایزه اسکار،

«زامبی لند»

«جوکر» که در هفته‌های قبل فروش و سود خوبی را به‌دست آورده، این هفته با سود ۲۱۳ میلیون دلاری نسبت به دو هفته قبل خود سود کمتری را در آمریکای شمالی به‌جیب زده است. این فیلم باید بتواند پایان هفته خود را با مبلغ ۲۴۵ میلیون دلار فروش بعد از ۱۷ روز فروش به پایان برساند.  

فیلم «خانواده آدام» هم در مقام رتبه چهارم با فروش ۱۴ میلیون دلاری خود در افتتاحیه باید بتواند در ۱۰ روز آینده به مبلغ ۵۵ میلون دلار برسد. این فیلم از روز افتتاح خود تا به امروز کاهش فروش ۵۵ درصدی را داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.