چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۷

به کارگردانی گی‌یرمو دل‌تورو پیوست؛

«ویلم دفو» در پروژه «خیابان کابوس»

ویلم دفو

سینماپرس: با اضافه شدن ویلم دفو، کار ساخت درام جرم و جنایت «خیابان کابوس» گی‌یرمو دل‌تورو به آغاز نزدیک‌تر شد.

به گزارش سینماپرس به نقل از هالیوودریپورتر، ویلم دفو بازیگر ۶۴ ساله هالیوود که چند روز دیگر فیلم ترسناک «فانوس دریایی» با بازی او اکران خواهد شد، برای پیوستن به یک درام دلهره‌آور دیگر آماده می‌شود. فیلم جدید او «خیابان کابوس» نام دارد و گی‌یرمو دل‌تورو فیلمساز نام‌آشنای هالیوود هدایت آن را برعهده دارد.

از دیگر ستاره‌های حاضر در این پروژه کمپانی فاکس سرچ‌لایت می‌توان به بردلی کوپر، تونی کولت، کیت بلانشت، رونی مارا و دیوید استرترن اشاره کرد.

«خیابان کابوس» اقتباسی سینمایی دیگری از رمانی به همین نام محصول ۱۹۴۶ به سبک نوآر و نوشته ویلیام لیندسی است که در سال ۱۹۴۷ اولین نسخه سینمایی از آن روی پرده‌ها رفت.

فضای «خیابان کابوس» در دنیای اغواگران کارناوال‌های تفریحی و مردان دغل‌باز جریان دارد و داستان شعبده‌بازی روانکاو با بازی بردلی کوپر را روایت می‌کند که با همراهی یک روانشناس به کلاهبرداری از ثروتمندان مشغول است. ویلم دفو در این فیلم نقش سرپرست جماعت دادزن کارناوال را بر عهده دارد.

دل‌تورو علاوه بر کارگردانی «خیابان کابوس»، کار نگارش فیلمنامه آن را با همراهی کیم مورگان انجام داده است. کار تولید این پروژه قرار است از اوایل سال ۲۰۲۰ میلادی در تورنتوی کانادا آغاز شود.

ویلم دفو که تا کنون ۴ بار نامزد جایزه اسکار شده است درام جنایی «بروکلین بی‌مادر» به کارگردانی ادوارد نورتون را نیز در نوبت پخش دارد که قرار است ماه آینده روی پرده‌ها بیاید. فیلم ترسناک «فانوس دریایی» نیز که پیشتر به آن اشاره شد روز جمعه ۱۸ اکتبر به نمایش عمومی درخواهد آمد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.