سه‌شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۸

وضعیت حاد، نگران کننده و تلخ مرزهای شلمچه و چذابه؛

انتقاد رییس سازمان تبلیغات اسلامی از نحوه خدمت رسانی موکب‌های دولتی

حجت‌الاسلام محمد قمی

سینماپرس: رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: برخی از دستگاه های دولتی با برپایی موکب در مرزها، خدمات خوبی ارائه نمی‌کنند.

به گزارش سینماپرس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی دوشنبه شب با حضور در مرز چذابه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وضعیت حاد، نگران کننده و تلخی در این چند روزی که در مرزهای شلمچه و چذابه بودیم،  شاهد نبوده ایم.

وی افزود: اما ظاهرا در یک مقطع زمانی کوتاهی، اتفاق تلخ برای زائران رخ داده که من به عنوان یکی از مسئولان جمهوری اسلامی از این اتفاق شرمنده هستم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور بیان کرد: می توانستیم با تدبیر و برنامه ریزی بهتر این اتفاق را شاهد نباشیم.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی با اشاره به مشکل موکب داران خصوصا در مرز شلمچه، تصریح کرد: اصرار منطقه آزاد به جابه جایی موکب هایی که با نذورات مردم ساخته شده است، موکب داران را شاکی کرده است.

وی عنوان کرد: برخی از دستگاه های دولتی با برپایی موکب در مرزها، خدمات خوبی ارائه نمی‌کنند و به نظر می آید نگاه کاسب کارانه به این جریان داشته باشند.

حجت‌الاسلام و المسلمین قمی با عنوان اینکه جای کارهای فرهنگی نیز در این همایش بزرگ خالی است، گفت: حرکت پیاده روی اربعین خود یک کار فرهنگی است اما خلا برنامه ریزی و اجرای برنامه های فرهنگی در این همایش عظیم، وجود دارد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.