یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸

با اجرای محمد دلاوری؛

«منِ او» ویژه‌برنامه اربعین شبکه یک سیما شد

ویژه برنامه «منِ او»

سینماپرس: ویژه برنامه «منِ او» به تهیه‌کنندگی حمید مراوندی، کارگردانی محمد هادی نعمت‌اللهی و با اجرای محمد دلاوری از امشب یکشنبه، ۲۱ مهرماه تا شام اربعین به مدت هفت شب ساعت ۱۹:۴۵ از استودیوی زنده بین‌الحرمین روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.

به گزارش سینماپرس، ویژه برنامه «منِ او» به تهیه‌کنندگی حمید مراوندی، کارگردانی محمد هادی نعمت‌اللهی و با اجرای محمد دلاوری از امشب یکشنبه، ۲۱ مهرماه تا شام اربعین به مدت هفت شب ساعت ۱۹:۴۵ از استودیوی زنده بین‌الحرمین روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.
«منِ او» به سفارش بسیج سازمان صداو سیما و شبکه یک سیما است که به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی (ع) سفر خود را از هفته گذشته به سمت کربلای معلی از جنوب عراق و استان ناصریه آغاز کرده است؛ مسیری کمتر دیده شده که برای ایرانیان نیز جزو مناطق شناخته نشده محسوب می‌شود.
«منِ او» به روایت محمد دلاوری است که در آن نخستین سفر پیاده‌روی اربعین خود را تجربه کرده است. او در این برنامه که رویکردی اجتماعی، فرهنگی و بومی دارد با افراد مختلف از خانواده، کودک، مادر، زوار و خادمین ایرانی و عراقی در مسیر به گفت‌و گو نشسته است.
ویژه‌برنامه اربعین شبکه یک سیما از بطن مردم عراق شروع شده و گروه سازنده در موکب‌های مختلف اتراق کرده‌اند. از جمله نکات مهمی که به آن پرداخته شده است مباحث فرهنگی، دینی و رسوم عراق و ایران است؛ این برنامه سفرنامه مشخص و مدونی را از یک مسیر پیاده روی آغاز می‌کند، به نکات و وجوه مختلف می‌پردازد و توجه ویژه‌ای به پیوندهای فرهنگی مردم ایران و عراق دارد. «منِ او» علاوه بر ماهیت سفرنامه‌ای در بخش استودیو دارای مهمانان مختلفی از سراسر دنیا و ایران خواهد بودکه نگاهی اجتماعی، فرهنگی و مذهبی به ماجرای اربعین دارند؛ شرح گفت‌و گوهای برنامه در قالب آیین، رسوم و فرهنگ عراق اتفاق می‌افتد.
«منِ او» به تهیه‌کنندگی حمید مراوندی، کارگردانی محمد هادی نعمت‌اللهی و سردبیری و نویسندگی رضا محبی نوری از امشب یکشنبه ۲۱ مهرماه تا شام اربعین از شبکه یک سیما ساعت ۱۹:۴۵ به مدت هفت شب پخش می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.