شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵

به کارگردانی ناصر ضمیری؛

«روابط خانوادگی» در جشنواره «لایپزیک»

روابط خانوادگی

سینماپرس: مستند بلند «روابط خانوادگی» در بخش مسابقه ی جشنواره «لایپزیک» آلمان.

به گزارش سینماپرس، مستند بلند "روابط خانوادگی" ساخته ی ناصر ضمیری به بخش مسابقه ی اصلی فیلم های بلندِ شصت و دومین  جشنواره ی بین المللی مستند و انیمیشن "لایپزیک" آلمان راه یافت. این فیلم که محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی است تنها اثر ایرانیِ حاضر در بخش مسابقه ی فیلم های بلندِ مستند است که با ده فیلم دیگر از سراسر جهان رقابت میکند.
جشنواره ی مستند "لایپزیک" امسال در شصت و دومین دوره ی برگزاری خود قرار دارد و جزء مهمترین و معتبرترین جشنوارههای مستند جهان است که مورد تایید "آکادمی اسکار" و "بفتا" نیز قرار گرفته و جزء جشنواره های الف جهانی محسوب می شود.
"ناصر ضمیری" ساخت آثار سینمایی، کوتاه و مستند را در کارنامه ی خود دارد و آثار او تا کنون در جشنوارههای بسیاری در سطح جهان، به نمایش درآمده و جوایز متعدد بین المللی را نیز کسب کرده اند. وی این بار با فیلم مستند بلند "روابط خانوادگی" در یک رویداد جهانی ومعتبر حضور خواهد داشت. ناصر ضمیری به همراه تدوینگر و پژوهشگر فیلم، ندا اسدی، برای نمایش و نقد و بررسی فیلم "روابط خانوادگی" در جشنوارهی "لایپزیک " حضور خواهند داشت.
شصت و دومین جشنواره ی بین المللی "لایپزیک" از ۲۸ اکتبر تا ۳ نوامبر در شهر لایپزیک آلمان برگزار می شود.
عوامل این فیلم عبارتند از:
تهیه کننده و کارگردان: ناصر ضمیری/ طرح، پژوهش و تدوین: ناصر ضمیری – ندا اسدی / نور و تصویر: ناصر ضمیری/ صدابردار: معین اسدی/ طراحی و ترکیب صدا: احسان افشاریان/ موسیقی: عبدی بهروانفر/ مدیر تولید: آمنه رحمانی/ دستیار کارگردان و دستیار تصویر: محسن صادقی/ عنوان بندی: حمید برزگر/ طراح پوستر: طاها ذاکر/ عکاس: ساغر صادقی/ مترجم: هدا لزگی/ هماهنگی: حمید نظام خواه / محصول مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.