جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸

دومین «پیک امید»؛

تماشاخانه سیار کانون رونمایی می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

سینماپرس: «پیک امید» دومین تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری در حالی روز شنبه ۲۰ مهر رونمایی می‌شود که آماده خدمات‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان زائر اربعین حسینی است.

به گزارش سینماپرس، آیین رونمایی از دومین «پیک امید» تماشاخانه سیار کانون با حضور مسئولان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

قرار است این تماشاخانه سیار به همراه گروهی از مربیان و بسیجیان کانون در مرز مهران مستقر شود و برای کودکان و نوجوانان برنامه‌هایی متناسب با اربعین حسینی اجرا کند.

این کاروان به منظور ایجاد موکب «بچه‌های اربعین» و خدمات‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان زائر اربعین حسینی، ساعت ۱۱ صبح روز شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ از مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون واقع در خیابان حجاب تهران به مرز مهران اعزام می‌شود.

نمایش فیلم‌های تولید کانون پرورش فکری، برگزاری کارگاه‌های فرهنگی هنری همچون قصه‌گویی، نقاشی، سفال‌گری، کاردستی، نمایش خلاق، اوریگامی و... و اهدای بسته‌های فرهنگی و نوشت‌افزار بخشی از برنامه‌های «پیک امید» کانون است.

اولین تماشاخانه سیار کانون نیز سال گذشته همزمان با جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در همدان رونمایی شد.

پیش از این تریلی تئاتر سیار کانون از سال ۱۳۵۱ در روستاهای مختلف سراسر کشور خدمات‌رسانی فرهنگی داشت که همچنان به عنوان خودروی پشتیبان، کتابخانه و حمل تجهیزات مورد نیاز، در کنار تماشاخانه‌های جدید فعالیت می‌کند و تماشاخانه جدید به واقع سومین تریلی سیار کانون به‌شمار می‌رود.

آیین حرکت این تماشاخانه سیار کانون با دمام‌نوازی به مناسبت ایام سوگواری نیز همراه است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.