جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۲

با حکم معاون امور استان‌های صدا وسیما؛

«محمد کاویانی» مدیر شبکه «شما» شد

محمد کاویانی

سینماپرس: معاون امور استان‌های صدا وسیما در حکمی محمد کاویانی را که پیش از این قائم مقامی‌ شبکه شما را برعهده داشت به مدیریت این شبکه منصوب کرد.

به گزارش سینماپرس، علی دارابی معاون امور استان‌های صدا وسیما در حکمی محمد کاویانی را که پیش از این قائم مقامی‌ شبکه شما را برعهده داشت به مدیریت این شبکه منصوب کرد.

محمد کاویانی که متولد ۱۳۶۱ و دانش آموخته دکترای جغرافیای سیاسی است از سال ۱۳۸۴ وارد سازمان صدا وسیما شده و از سال ۹۵ تا کنون قائم مقامی و مدیریت تولید شبکه شما را برعهده داشته است.

قائم مقامی اداره کل طرح و برنامه سیما، مدیریت ارزیابی اداره کل طرح و برنامه سیما، مشاور و رییس دفتری حوزه قائم مقامی سازمان و معاونت سیما، عضویت در شورای بازبینی و بازشنوایی پیام های بازرگانی صدا وسیما و مشاور و ریاست دفتر معاونت مجلس و اموراستان‌های صدا وسیما از جمله تجارب کاویانی در ۱۴ سال حضورش در رسانه ملی به شمار می رود.

پیش از کاویانی، محمدمهدی قاسمی مدیریت شبکه شما را برعهده داشت که از چهارماه پیش به مدیریت شبکه سلامت سیما منصوب شد.

معاون امور استان های صدا وسیما در حکم انتصاب مدیر جدید شبکه شما برتوجه ویژه به موضوع گردشگردی، حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان استان ها، کشف استعدادهای استانی، پاسداشت زبان و ادبیات فارسی، بهره گیری از جوانان انقلابی در عرصه تولید و اتخاذ تصمیم های اجرایی درجهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تاکید کرده است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.