سه‌شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲

در مسیر پیاده روی نجف به کربلا ؛

وقایع غدیر تا کربلا در «سفینه النجاه» روی صحنه می رود

نمایش سفینه النجاه

سینماپرس: نمایش بزرگ «سفینه النجاه» با موضوع وقایع غدیر تا کربلا در موکب بانوی بانوان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در عمود ۳۰۹ اجرا خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، همزمان با حماسه اربعین حسینی (ع) به همت عاشقان و دلسوختگان خاندان رسالت (ع) موکبی با نام بانوی بانوان عالم حضرت فاطمه زهرا (س) در عمود ۳۰۹، مسیر پیاده روی نجف به کربلا بنا شده است.

در این موکب ضمن پذیرایی از زائران اباعبدالله الحسین (ع)، هر روز نمایش بزرگ «سفینه النجاه» به کارگردانی سعید اسماعیلی با موضوعات وقایع غدیر تا کربلا اجرا خواهد شد.

این نمایش ۱۰ الی ۱۸ صفر برابر با ۱۷ تا ۲۵ مهر در ساعات ۸:۳۰، ۱۰، ۱۲:۳۰، ۱۶:۳۰، ۱۹، ۲۰:۳۰ برای عموم عزاداران حسینی اجرا خواهد شد.

نظرات

  • آصف(رحمانی) ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۱:۰۲
    0 0
    باسلام و درود بر محمد و آل محمد(ص)من خودم آنجا حضور داشتم وقعاً که عالی بود
  • راهدان ۱۳۹۸/۰۸/۰۴ - ۱۲:۵۱
    0 0
    سلام علیکم چقدر ارائه مفاهیم دینی و معارف مذهبی در قالب هنر و بخصوص هنر فاخر نمایش اثربخش و جذاب است نمونة آن همین نمایش غدیر تا کربلا بود که امسال در مسیر اربعین اجرا شد. من توفیق داشتم نمایش یادشده را دیدم. هم از منظر هنر نمایش و به‌ویژه نورپردازی و هم از منظر متن و محتوا فوق‌العاده بود. بسیار تاثیرگذار و پر از احساس بود. خداوند به همه دست‌اندرکاران پاداش خیر عنایت فرماید.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.