یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

در هفته دوم مهرماه؛

«قرار» به بررسی سیره اجتماعی پیامبر اکرم (ص) می پردازد

برنامه قرار

سینماپرس: ابعاد مختلف سیره اجتماعی پیامبر گرامی اسلام (ص) در برنامه «قرار» شبکه چهار سیما مورد واکاوی قرار می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، «محمدجواد یافتیان»، در خصوص پخش برنامه «قرار» در فصل پاییز، به فارس گفت: این برنامه معارفی به صورت مستمر همزمان با اذان ظهر در تمام روزهای هفته به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: فصل جدید برنامه قرار به بررسی چرایی حضور زنان در کاروان حسینی و پیامدهای حضور آنان اختصاص داشت که در این بین خانم دکتر زهرا روح اللهی امیری، از اساتید برجسته و عضو هیات علمی گروه تاریخ دانشگاه باقرالعلوم (ع) به عنوان کارشناس به ابعاد مختلف این موضوع مانند بررسی شخصیت حضرت زینب (س)، تاثیر سیاسی حضور عقیله بنی هاشم (س) در شام، سبک زندگی عاشورایی، نقش عقیله بنی هاشم (س) در احیای گفتمان اسلامی و تبیین گفتمان علوی- اموی پرداخت.

وی افزود: پیش از این نیز در برنامه قرار مسائلی همچون عرفان اهل ‌بیتی، بررسی زمینه‌های مختلف قیام کربلا مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود.

مجری برنامه قرار تصریح کرد: طبق تقویم موضوعی برنامه قرار، در هفته دوم مهرماه نیز موضوع سیره اجتماعی پیامبر گرامی اسلام (ص) مورد بررسی قرار می‌گیرد که در این رهگذر حجت الاسلام و المسلمین حمید وحیدی مدرس حوزه علمیه به عنوان کارشناس با بینندگان همراه رسانه ملی هستند.

این مجری شبکه چهار سیما خاطرنشان کرد: بینندگان و همراهان برنامه قرار می‌توانند دغدغه‌ها و موضوعات معارفی خودشان را از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۴۴۷ با گروه کارشناسی برنامه در میان بگذارند تا پس از بررسی، در برنامه‌های آتی در دستور کار قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.