یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۰

طبق آمار سایت راتن تومیتو؛

فیلم‌های شاخص ۲۰۱۹ با بیشترین امتیاز از منتقدان + عکس

روزی روزگاری در هالیوود

سینماپرس: فیلم‌هایی که تاکنون بیشترین امتیاز را از سوی منتقدان سایت راتن تومیتو گرفته اند را مرور می‌کنیم.

به گزارش سینماپرس، در روزهای اخیر که فیلم سینمایی جوکر اکران شده، صحبت از نظر منتقدان و امتیازهای جنجالی آن‌ها بسیار داغ شده است.

در طول دهه اخیر، سایت راتن تومیتو، جایگاه بالا و پرمخاطبی را در بین دوستداران سینما برای تفسیر و نقد فیلم‌ها پیدا کرده است. در حالی که برخی معتقد هستند این مقایسه‌ها درست نیست، اما اختلاف نظر بین مخاطبان و منتقدان همیشه جذاب بوده است. اگرچه نظر یک شخص در اینترنت هرچه باشد، نمی توان تأثیر یک فیلم بر یک مخاطب را نادیده گرفت. با توجه به چیزی که گفته شد به فیلم‌هایی از ۲۰۱۹ که امتیازات بالایی را دریافت کرده اند، می‌پردازیم.

روز و روزگاری در هالیوود

کوئنتین تارانتینو بعد از سه دهه فعالیت در عرصه سینما، به یک نام مشهور تبدیل شده که به خاطر دیالوگ‌های دلهره آور، شخصیت‌های فراتر از زندگی و خشونت شناخته می‌شود. دو فیلم قبلی وی در مورد برده داری در آمریکا بود و حالا شاهد راه رفتن برد پیت در خیابان‌های هالیوود ۱۹۶۹ هستیم.

فیلم‌های شاخص ۲۰۱۹ که بیشترین امتیاز را از منتقدین گرفتند+تصاویر

این فیلم روایتی تلخ را با اجرای‌های تحسین شده پیت و دی کاپریو به مخاطب نشان می‌دهد. این فیلم اگرچه به اندازه «داستان‌های عامه پسند» که بزرگترین فیلم تارانتینو است، تحسین نشده؛ اما تارانتینو را به زمانی برگردانده که کارش را به به بهترین نحو انجام می‌داد.

جنگ با خانواده ام

چه کسی حدس می زد استیفن مرچنت ۱۵ سال بعد از سریال «اداره» کارگردانی فیلمی با بازی دواین جانسون ملقب به صخره و نیک فورست را در مورد کشتی گرفتن کارگردانی کند. این یک ترکیب عجیب و غریب است؛ اما با خط داستانی خوب و دلچسب به یک فیلم مناسب تبدیل شده است. جنگ با خانواده ام، زمانی که بر روی روابط بین خانواده‌ها تمرکز می‌کند به اوج خود می‌رسد.

فیلم‌های شاخص ۲۰۱۹ که بیشترین امتیاز را از منتقدین گرفتند+تصاویر

آخرین مرد سیاه پوست در سانفرانسیسکو

به نظر می‌رسد کمپانی A۲۴ نمی‌تواند یک فیلم بد بسازد. اولین تجربه کارگردانی جو تالبوت فیلمی قدرتمند در مورد مردی آفریقایی آمریکایی است که به دنبال باز پس گیری خانه کودکی است که توسط پدر بزرگش در منطقه سانفرانسیسکو ساخته شده بود، اما حالا دچار تغییر شده است.

فیلم‌های شاخص ۲۰۱۹ که بیشترین امتیاز را از منتقدین گرفتند+تصاویر

این فیلم یک ماهیت زندگی نامه‌ای دارد و نقش آفرینی جیمی فیلز در این فیلم بسیار موفقیت آمیز و فوق العاده بوده است. یکی از دلایل آن هم این است که او به همراه جو تالبوت در نوشتن این فیلمنامه همکاری کرده است. این فیلم موجی از هویت، نوستالژی و امید را روایت می‌کند. با نقش آفرینی برجسته دنی گلور و جاناتان میجر دیدن فیلم «آخرین مرد سیاه پوست» را نباید از دست داد.

آپولو ۱۱

آپولو ۱۱ که توسط تاد داگلاس میلر کارگردانی شده، یک مستند سطح بالاست که در مورد جزئیات ماموریت فضایی ۱۹۶۹ برای فرود اولین انسان به روی کره ماه بحث می‌کند. چیزی که این اثر را به یک مستند منحصر به فرد تبدیل کرده است، این تصمیم بود که تنها از فیلم‌های آرشیو شده برای آن استفاده کنند.

فیلم‌های شاخص ۲۰۱۹ که بیشترین امتیاز را از منتقدین گرفتند+تصاویر

در حالی که این موضوع ممکن است از سوی برخی یک مورد منفی قلمداد شود، این فیلم را به یک قطعه سینمایی معتبرتر و محکم‌تر تبدیل می‌کند که در مجموع ۹۳ دقیقه داستان یکی از بزرگترین پیروزی‌های علمی را روایت می‌کند.

زنی در جنگ

یک کمدی سیاه بی نقص است که توسط بندیکت اریلینگون ساخته شده و برای پویا کردن داستان از طنز و دلهره استفاده می‌کند. هالدورا گیرا در این فیلم نقش هالا را بازی می کند. هالا یک فعال محیط زیست است و تصمیم می‌گیرد مقابل صنعت آلومینیوم بایستد و از نابودی کشور توسط این صنعت جلوگیری کند. او با تمام وجود در این راه پیش می‌رود تا اینکه بچه‌ای یتیم وارد زندگی اش می‌شود.

فیلم‌های شاخص ۲۰۱۹ که بیشترین امتیاز را از منتقدین گرفتند+تصاویر

ان

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.