یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۵

از جوایز فیلم بویل؛

«انگل» ۶جایزه جشنواره فیلم بوسان را دریافت کرد

فیلم انگل

سینماپرس: فیلم سینمایی «انگل» به کارگردانی بونگ جون هو شش جایزه از بخش جوایز فیلم بویل که بخشی از جشنواره فیلم بوسان است را دریافت کرد.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، فیلم سینمایی «پارازیت» یا همان انگل به کارگردانی بونگ جونگ هو برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن، برنده بیست و هشتمین جایزه فیلم بویل بود که در کنار جشنواره بین المللی فیلم بوسان برگزار می‌شود.

این کمدی سیاه، شش جایزه از جمله بهترین فیلم را دریافت کرد. دیگر جوایزی که به این فیلم رسید شامل بهترین بازیگر نقش مکل زن و مرد برای پارک میونگ هون و لی جونگ ایون، بهترین فیلمنامه برای بونگ و همکار نویسنده اش هان جین، بهترین تصویر برداری و بهترین موسیقی فیلم می‌شود.

رئیس این جشنواره گفت: کارگردان بونگ جونگ هو در حال حاضر برای نمایش فیلمش در آمریکا حاضر می‌شود و ما این جایزه را به صدها نفری که بر روی این فیلم سینمایی کار کرده اند اهدا می‌کنیم.

جایزه بهترین کارگردانی این جنشواره به کیم تای جیون برای فیلم «شکل تاریک جرم» رسید و در حالی که کی جونک بونگ برای ایفای نقش در فیلم «هتلی نزدیک رودخانه» جایزه بهترین بازیگر مرد را دریافت کرد جئون دو یئون هم بهترین بازیگر زن این جشنواره شد.

فیلم «بعد از مرگ من» دو جایزه بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر زن را دریافت کرده است. جایزه بهترین بازیگر جدید این جشنواره نیز به سونگ یو بین برای فیلم «آخرین بچه رسید».

جشنوراه فیلم بوسان که یکی از مهمترین جشنواره‌های جهانی است و به عنوان اسکار آسیایی شناخته می‌شود، از تاریخ ۳ اکتبر (۱۱ مهر) کار خود را آغاز کرده و ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر) نیز پایان خواهد یافت.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.