یکشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

گوهر خیراندیش مطرح کرد:

مهران مدیری برای بازی در «هیولا» قانعم کرد

گوهر خیراندیش

سینماپرس: گوهر خیراندیش که به تازگی سریال «مرضیه» را روی آنتن شبکه دو سیما داشت، می‌گوید بعد از تجربه تلخ حضور در پروژه «دیوار به دیوار» دیگر قصد همکاری با تلویزیون را نداشته است.

به گزارش سینماپرس، گوهر خیراندیش درباره حضور خود در سریال «مرضیه» ساخته فلورا سام که به تازگی پخش آن از شبکه دو سیما به پایان رسیده است، به مهر گفت: من بعد از بازی در سریال «دیوار به دیوار» که هم آسیب جسمی دیدم و هم تهیه‌کننده با من تسویه نکرد و تلخی‌هایی برای من به جا گذاشت، دیگر علاقه ای به کار در تلویزیون نداشتم اما تیم سریال «مرضیه» مرا مجاب کرد که وارد این پروژه شوم.

وی ادامه داد: مجید اوجی تهیه‌کننده این سریال، هم خوش قول است و هم هیچ‌گاه از احترام به بازیگر کوتاهی نکرده است، بنابراین علی‌رغم اینکه دیگر نمی‌خواستم در تلویزیون همکاری داشته باشم با این حال پذیرفتم در کار او بازی کنم.

خیراندیش اظهار کرد: او با سختی‌های بیماری گروه را جمع کرد و بدون اینکه تلویزیون بودجه‌ای در اختیارش بگذارد تولید سریال را با بودجه خود شروع کرد و خدا را شکر بعد از مدتی سریال مورد توجه قرار گرفت. به هر حال فلورا سام کارگردان این سریال پروژه‌های موفقی در تلویزیون داشته و کمتر از کارگردانان دیگر زحمت نکشیده است.

بازیگران درخشان در «مرضیه» جمع شدند

این بازیگر ادامه داد: تلویزیون معمولاً برنامه‌های روتین خود را دنبال می‌کند چون می‌خواهند آنتن را پر کنند اما فکر می‌کنم این بار متوجه کار ارزشمند این زن و شوهر کارگردان و تهیه‌کننده شدند. در این سریال بازیگران درخشانی در کنار هم جمع شدند و یک پروژه حرفه‌ای را به اتمام رساندند.

خیراندیش که چندی پیش در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری در شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش پرداخته بود درباره این سریال نیز در توضیحاتی بیان کرد: من قبل از این در فیلم «توکیو بدون توقف» با مهران مدیری همکاری کرده بودم و همکاری خوبی هم داشتیم اما فکر می‌کنم این سریال به نوعی کارستان بود و هر روز سر کار همه از حضور در این پروژه لذت می‌بردیم.

از بازی در سریال «هیولا» ترس داشتم

وی که در نقش «مادر هوشنگ شرافت» در این سریال به ایفای نقش پرداخته بود درباره نقش خود و قصه ازدواج با یک جوان عنوان کرد: من ابتدا از بازی این نقش ترس داشتم و به آقای مدیری می‌گفتم خوشحال نیستم که این نقش را ایفا کنم و این زن در چنین سنی ازدواج کند چون نگران بازخوردها بودم اما آقای مدیری به من اطمینان داد این نقش به شخص گوهر خیراندیش لطمه نمی‌زند و اتفاقاً تصویرگر زنانی است که فرهنگ جامعه خود را فراموش کرده، می‌خواهند همه چیز را عوض کنند و به شخص دیگر تبدیل شوند.

بازیگر «هیولا» اضافه کرد: من اعتقاد دارم انسان‌ها باید همدم و مونس خود را در سطح فرهنگی و سن خود انتخاب کنند و من در ابتدا با این اختلاف سنی کنار نمی‌آمدم ولی خدا را شکر مردم اینقدر هوشمند بودند که متوجه شدند این فقط یک نقش است و از مردم بابت درکشان ممنونم.

بازیگر سریال‌های «میوه ممنوعه» و «سفر سبز» در پایان به نمایش کاریکاتوری از واقعیات جامعه در سریال «هیولا» اشاره کرد و گفت: ما کاریکاتوری از واقعیات جامعه را نشان دادیم اینکه این مادر در سن بالا به سولاریوم می‌رود و یا در پی ازدواج با فردی جوان است به شکل کمدی نگاه شد و خدا را شکر مردم متوجه این تصویر کاریکاتوری شدند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.