شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۰

رئیس سازمان سینمایی؛

حسین انتظامی خطاب به جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی؛ کوششی که «فردا» محقق می‌کند

حسین انتظامی

سینماپرس: رئیس سازمان سینمایی در پیامی به پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی از کوششی نوشت که می‌تواند معرف تلاش فیلمسازان نوآور در عرصه ساخت آثار فناوری و صنعتی باشد.

به گزارش سینماپرس، رئیس سازمان سینمایی در پیامی به پنجمین جشنواره فیلم و عکس فناوری و صنعتی از کوششی نوشت که می‌تواند معرف تلاش فیلمسازان نوآور در عرصه ساخت آثار فناوری و صنعتی باشد.

متن کامل پیام حسین انتظامی رئیس سازمان سینمایی در ادامه می‌آید:

«بازتاب هنرمندانه توانمندی‌ها و رویش‌های گوناگون ایران اسلامی، با وجود پشتوانه‌های فرهنگی و تمدنی آن، مستلزم نگاه حمایتی به حرکت‌های خلاقانه و نوآورانه فرهنگ‌ساز و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های موجود در کشور است.

در این مسیر، هر تلاش صادقانه‌ای که منجر به تقویت روحیه خودباوری و هم‌افزایی ظرفیت‌های پراکنده موجود در کشور شود، شایسته تقدیر است.

جشنواره «فیلم و عکس فناوری و صنعتی فردا» به عنوان یک جشنواره موضوعی و تخصصی، کوششی است برای شناسایی و معرفی هنرمندان و فیلمسازان جوان، خلاق و نوآور و رقابت آثاری که روایتگر فن‌آوری و صنعت ایرانی هستند.

بدیهی است چشم‌انداز این رویداد اولا تمرکز بر تولید و حضور جوانان سینماگر و علاقمند به سینما را مدنظر دارد و ثانیا منجر به توجه عمیق‌تر به پیوند میان صنعت و سینما و نمایشی عملی از همراهی موثر آنان در راستای کمک به پیشرفت ایران عزیز و رونق تولید ملی می‌شود.

ضمن سپاسگزاری از تلاش‌های جهاد دانشگاهی و دست اندرکاران برگزاری این رویداد سینمایی، تعالی این جشنواره جوان را آرزومندم».

حسین انتظامی

رئیس سازمان سینمایی

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.