شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴

مقایسه عجیب فیلم‌های کمپانی مارول توسط مارتین اسکورسیزی

مارتین اسکورسیزی

سینماپرس: مارتین اسکورسیزی کارگردان مشهور فیلم‌های کلاسیک معتقد است فیلم‌های ابرقهرمانی مارول به سینما تعلق ندارند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، مارتین اسکورسیزی در مصاحبه با مجله امپایر بی اعتنایی خود به فیلم‌های دنیای سینمایی مارول را نشان داد و فیلم‌های میلیاردی این کمپانی را با تم پارک‌ها مقایسه کرد.

اسکورسیزی گفت: می دانید من آن‌ها را نمی‌بینم. سعی کردم اما این فیلم‌ها سینما نیستند. اگر بخواهم صادق باشم، با وجود اینکه بازیگران این فیلم‌ها تلاش می‌کنند در هر صورت بهترین بازی خود را ارائه دهند، نزدیکترین چیزی که به ذهن من در مورد آن‌ها می‌رسد، تم پارک‌ها هستند. دنیای مارول سینمای انسان‌هایی نیست که تلاش می‌کنند احساسات و تجربیات روانشناسی به انسان‌های دیگر منتقل کنند.

نظر او در در مورد فیلم‌های ابر قهرمانی، پاسخ فیلمسازهایی مثل جیمز گان و جاس ودون و دیگر کسانی که با مارول همکاری کرده اند را به همراه داشت.

جیمز گان در صفحه شخصی خود نوشت: زمانی که مردم بدون دیدن فیلم «آخرین وسوسه مسیح» (به کارگردانی مارتین اسکورسیزی) شروع به اعتصاب در مورد آن کردند، بسیار خشمیگن شدم؛ اما حالا مارتین اسکورسیزی به همین روش فیلم‌های من را قضاوت می‌کند. من همیشه اسکورسیزی را دوست داشتم. اکنون نیز بی صبرانه منتظر دیدن فیلم جدیدش «مرد ایرلندی» هستم.

گفتنی است فیلم سینمایی «مرد ایرلندی» در تاریخ ۱ نوامبر (۱۰ آبان) در سینماها اکران محدودی خواهد داشت و در تاریخ ۲۷ نوامبر (۶ آذر) از سوی نتفلیکس منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.