شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶

با اعلام پلیس شهر هانتینگتون بیچ؛

نمایش «جوکر» در یک سینما لغو شد

جوکر*

سینماپرس: یک سینما در شهر هانتینگتون بیچ تصمیم به لغو کوتاه مدت نمایش فیلم جنجالی «جوکر» گرفت.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، با اعلام پلیس شهر هانتینگتون بیچ، یک سینما در این شهر بعد از تهدیدهای موثقی که گزارش شده بود، نمایش فیلم جوکر را متوقف کرد.

پلیس هانتینگتون بیچ گفت که اطلاعاتی در مورد تهدیدهای احتمالی دریافت کرده که واکنشی به اکران «جوکر» بوده است. البته از روز جمعه این سینما به بلیت فروشی خود برای فیلم «جوکر» ادامه داده و پلیس نیز جزئیاتی از تهدیدهای جدید ارائه نکرده است.

این فیلم سینمایی همچنان توانسته مخاطبان خود را حفظ کند و پیش بینی‌ها نشان می‌دهد که تا پایان هفته به فروش ۹۰ میلیون دلار برسد. این میزان فروش، رکورد ماه اکتبر که پیش از این با ۸۰ میلیون دلار در دست «ونوم» بود را خواهد شکست. جوکر تا کنون ۱۳.۳ میلیون دلار در گیشه‌های داخلی آمریکا فروش داشته است.

فیلم جوکر در جشنواره فیلم ونیز، شیر طلایی را تصاحب کرد؛ اما حالا با اکران عمومی شاهد اختلاف نظر منتقدان و مخاطبان درباره آن هستیم. در حالی که نقش آفرینی خواکین فینیکس بسیار در این فیلم تحسین شده، اما خشونت‌های فیلم به دل منتقدان ننشسته و امتیاز این فیلم در راتن تومیتو ۶۹ در صد ثبت شده است. تاد فیلیپس، کارگردان فیلم جوکر، در پاسخ به این امتیازات اعلام کرد، اگر قرار است به خشونت ها واکنش نشان دهیم، خشونت های فیلم هایی مثل «جان ویک» بسیار بیشتر است.

جوکر تا کنون در ۴۷ گیشه خارجی، ۲۵ میلیون دلار فروش داشته است.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.