جمعه ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۱

شهاب الدین حسین پور مطرح کرد:

ساخت «رخنه» فیلمی در ژانر وحشت به پایان رسید

فیلم رخنه

سینماپرس: کارگردان فیلم کوتاه «رخنه» بیان کرد این فیلم با موضوع ماورائی و در ژانر وحشت ساخته شده است.

به گزارش سینماپرس، شهاب الدین حسین پور کارگردان فیلم کوتاه «رخنه» با اشاره به این فیلم کوتاه به مهر گفت: این فیلم دومین تجربه فیلم کوتاه حرفه ای من بعد از «خیال» است که در سال ۱۳۸۳ ساخته شد، «رخنه» در گونه وحشت ساخته شده است و می توان آن را یک کار سنگین و سخت دانست اما آن را می توانم یک تجربه شیرین بدانم.

وی بیان کرد: تمام تلاش خود را کردم تا فیلم زیر ۲۰ دقیقه ساخته شود تا بتوان آن را در جشنواره های مختلف و البته معتبر جهانی شرکت دهیم.

این کارگردان فیلم کوتاه توضیح داد: در حال حاضر مراحل تدوین توسط احسان واثقی، طراحی و ترکیب صدا توسط علی علیدوستی، اصلاح رنگ و نور و جلوه های ویژه توسط  بنیامین قچاق آن به پایان رسیده است، زیرنویس انگلیسی فیلم نیز درحال انجام است تا بتوانیم آن را در جشنواره های بین المللی شرکت دهیم.

وی تاکید کرد: این فیلم یک اثر ماورائی است و شبیه آثار جنایی که یک اتفاق رئالیستی در آن رخ می دهد نیست، «رخنه» درباره حوادث عجیبی است که در یک خانه قدیمی رخ می دهد.

حسین پور در پایان گفت: نویسنده این فیلم مسعود هاشمی‌نژاد و تهیه کنندگان آن برعهده محسن دانایی و میثم طوسی هستند. در این فیلم کوتاه بازیگرانی چون سارا توکلی، محمد علیمحمدی، فرشید ناصری، پرستو قائد رحمت، نیلوفر راد، امیرحسین بلوری، حسن بابایی، سبحان سهراب و رزا دانازاده حضور دارند.

از دیگر عوامل این پروژه می توان به فیلمبردار: عبدالله عبدی نسب، طراحی صحنه و لباس: داریوش پیرو، مجری طرح: میثم دانازاده، مشاوران فیلمنامه: کمال کچوییان و پرستو قائد رحمت، مشاور در ساخت رضا کریمی و محمد امیر یاراحمدی، بنیامین قوچاق، صدابردار: علیرضا نوین نژاد، طراح گریم: احمد نگهبان، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: علی آشتیانی، تدوینگر: احسان واثقی، صداگذار و اصلاح رنگ و نور: بنیامین قچاق، مدیر تولید: فرشید ناصری، مشاور تولید: رضا دادویی و هادی علیمحمدی، آهنگساز: آرش عزیزی، گروه کارگردانی: پوریا دادخواه و امیرحسین بلوری، دستیار برنامه ریز: مرضیه سهراب، منشی صحنه: آوین بندی، عکاس: مهدی آشنا، دستیار اول فیلمبردار: امیرحسین سیف اشرفی، دستیاران فیلمبردار: اسد عبدی نسب، حسن علی بخشی، وحید دوربین هاوستین، دستیار لباس: نجمه صفایی، دستیار اول طراح صحنه: علیرضا بیرامی، دستیار دوم طراح صحنه: مهدی مرادی، دستیاران صحنه: رادمان قبادی و امیرعباس هژبر، مجریان گریم: مژده زادمهر، امین میری، هانیه بنی اسد، مدیر تدارکات: حسن بابایی، فیلمبردار پشت صحنه: محمدرضا جعفری اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.