سه‌شنبه ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸

هر روز با؛

«صبح زیبا» روی موج رادیو نمایش

رادیو نمایش

سینماپرس: شنوندگان رادیویی می توانند هر روز شنونده «صبح زیبا» برنامه مفرح صبحگاهی رادیو نمایش باشند.

به گزارش سینماپرس، فرشاد آذرنیا تهیه کننده «صبح زیبا» گفت: برنامه «صبح زیبا» با رویکرد مفرح، شاد و طنز انتقادی نگاه ویژه ای به معضلات اجتماعی روز ایران دارد.

وی ادامه داد: این برنامه بخشی نمایشی دارد که کارگردانی آن را امیر زنده دلان بر عهده دارد و به صورت داستانی و کمدی درباره زن و شوهر گزارشگری است که از موضوعات مختلف گزارش تهیه می کنند و بازیگران آن نورالدین جوادیان و نازنین مهیمنی هستند.

آذرنیا خاطرنشان کرد: تاکنون هنرمندانی چون شیرین سپه راد، سعید سلطانی، مجتبی طباطبایی، مونا صفی و بهرام سروری نژاد به عنوان بازیگر در این برنامه حضور داشتند و قرار است از سیزدهم مهرماه آیتم های نمایشی متنوعی هم به این برنامه اضافه شود که هر روز دو نفر از بازیگران رادیو نمایش در آن حضور خواهند داشت و به این ترتیب تمامی بازیگران رادیو نمایش در این برنامه هنرنمایی می کنند.

وی همچنین از شخصیت کمیک دیگری به اسم آقا جلال در این برنامه گفت که مسئول آبدارخانه رادیو است و ارتباطی طنزآمیز با «محمدرضا قلمبر» مجری برنامه درباره استفاده درست از لغات فارسی را دارد. بازی در نقش آقا جلال را امیر زنده دلان برعهده دارد.

«صبح زیبا» به نویسندگی مجید حیدری، تهیه کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی امیرزنده دلان، صدابرداری فرزاد شریفی و با اجرای محمدرضا قلمبر هر صبح ساعت ۶:۳۰ از رادیو نمایش پخش می شود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.