دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۰

به کارگردانی کاوه سجادی حسینی؛

فیلمبرداری «ناتمام» به پایان رسید

کاوه سجادی حسینی*

سینماپرس: فیلمبرداری تله فیلم «ناتمام» با موضوع مفاسد اقتصادی به کارگردانی کاوه سجادی حسینی روز جمعه به پایان راه رسید.

به گزارش سینماپرس، فیلمبرداری تله فیلم «ناتمام»  به کارگردانی کاوه سجادی حسینی روز جمعه در تهران به پایان راه رسید. این فیلم که قرار است در هفته نیروی انتظامی از سیما پخش شود، محصول ناجی هنر است و اولین فیلمی است که درباره پلیس اقتصادی است و به مفاسد اقتصادی می پردازد.

«ناتمام» بر اساس یک پرونده واقعی است و روایت یک اتفاق نادر است که در پاسگاه انتظامی رخ می دهد و حمله ای به پاسگاه می شود و در نتیجه بحرانی در ادامه پیش می آید و….

فریدون محرابی، نادر برهانی، وحید کرمانی، بهروز قادری، امین میری، بهاره خالقی سیمکانی، بدرالسادات برنجانی امین مظاهری، شیما سیدقاسمی، فریبا آذین و…. گروه بازیگران این فیلم  را تشکیل می دهند.

دیگر عوامل عبارتند از: کارگردان: کاوه سجادحسینی، برنامه ریز و دستیار اول: امین قوامی، منشی صحنه: زهرا خضوعی نمینی، مدیر فیلمبرداری: آرش خلاق دوست، مدیر صدابرداری: مسعود شاهوردی، طراح لباس: سمیرا کشورنژاد، مسئول صحنه: مهران بستانی، عکاس: مرضیه خادمیان، جلوه های میدانی: حمید رسولیان، تدوین: سعید جعفریان، صداگذار: سیدمحمود موسوی نژاد، مشاور نظامی: سرهنگ اصغر جمشیدراد، مدیر تولید: فروزان جنیران، مدیر تدارکات: بهمن صدیق، مجری طرح: فروزان جنیران و تهیه کننده: رحمت الله عبدالله زاده، مشاور رسانه و ارتباطات : موسسه ناجی هنر.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.