شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶

مدیرگروه اجتماعی شبکه یک:

«ساختمان شیشه ای» گامی جدید در بررسی کارشناسانه برنامه‌های رسانه ملی

سید فضل الله شریعت پناهی

سینماپرس: مدیرگروه اجتماعی شبکه یک سیما از تولید مجله تلویزیونی «ساختمان شیشه ای» با همکاری مشترک شبکه یک سیما و اداره کل روابط عمومی رسانه ملی خبر داد.

به گزارش سینماپرس، سید فضل الله شریعت پناهی مدیرگروه اجتماعی شبکه یک سیما با اشاره به اینکه حدود یک سال است که جلسات مداومی میان شبکه یک سیما و اداره کل روابط عمومی سازمان برای تولید «ساختمان شیشه ای» درجریان است، بیان کرد: این برنامه سعی می‌کند تا هم نظرات مردم را درباره برنامه‌های مختلف که به ۱۶۲ اداره کل روابط عمومی منعکس می‌شود، بیان کند و هم از نظرات، تحلیل ها و نقدهای کارشناسان حوزه صدا وسیما بهره مند شود.

مدیرگروه اجتماعی شبکه یک سیما به بررسی یادداشت ها، تحلیل ها و نظرات رسانه‌های مختلف درباره برنامه‌های رسانه ملی در برنامه «ساختمان شیشه ای» اشاره و تصریح کرد: با توجه به اولویت های اصلی رسانه ملی به نظرات همکاران رسانه ای حوزه رادیو و تلویزیون درحد بضاعت مان خواهیم پرداخت و امیدواریم برنامه ای جذاب را جلوی دوربین ببریم.

شریعت پناهی «ساختمان شیشه ای» را گامی جدید از رسانه ملی در بررسی کارشناسانه برنامه‌های خود دانست و گفت: امیدوارم با کمک اهالی رسانه بتوانیم برنامه ای داشته باشیم تا هم از توفیقات رسانه ملی بگوید و هم با زبان نقد و کارشناسی ضعف های احتمالی موجود را به قوت تبدیل کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.