شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

رییس بسیج هنرمندان مطرح کرد؛

نباید هنرمندان و افرادی که موثر و حسینی کار می‌کنند، رها شوند

 امیر نصیربیگی

سینماپرس: امیر نصیربیگی رییس بسیج هنرمندان کشور در اختتامیه دوره توانمندسازی مسئولان انجمن‌های ادبی و هنری عنوان کرد که نقش‌آفرینی موثر در عرصه‌های هنری جامعه بر اساس منویات رهبر صورت می‌گیرد.

به گزارش سینماپرس، امیر نصیربیگی رییس بسیج هنرمندان کشور در اختتامیه دوره توانمندسازی مسئولان انجمن‌های ادبی و هنری سراسر کشور که در اردوگاه شهدای هفتم تیر شهرستان رامسر برگزار شد، ضمن تشکر از همه مسئولان انجمن‌ها برای حضور در این دوره‌ گفت: اعضای انجمن‌های تخصصی بسیج در این دوره‌ با انگیزه و دغدغه مند حضور پیدا کرده و نقطه نظرات خود را عنوان کردند. همچنین در این دوره تعامل و هم افزایی بسیار خوبی بین انجمن‌ها صورت گرفت.

وی با اشاره به پیشنهادات تخصصی انجمن ها مبنی بر استفاده از نیروهای بسیجی در ارکان مدیریتی اظهار کرد: ما نیز بر این نکته اعتقاد داریم و هر کسی که بتواند در مقام راهبری و هدایت سکان هنری سازمان بسیج هنرمندان را به بهترین شکل ممکن داشته باشد یقینا مورد نظر و توجه قرار خواهد گرفت.  

رییس بسیج هنرمندان کشور با تاکید بر اینکه باید به پیشنهادات هنرمندان و مسئولان انجمن ها در این دوره توجه ویژه ای شود، تصریح کرد: اولویت سازمان، کانون محوری است و سازمان مرکزی، سازمان‌های استانی و همچنین انجمن‌های استانی همه مسئولیت داریم حمایت و پشتیبانی لازم را از هنرمندان کانون ها انجام داده و در بخش های مختلف وضعیت موجود آنها احصاء و راهکارهای رسیدن به وضعیت مطلوب را ترسیم و ارائه کنیم.

وی عنوان کرد: نباید هنرمندان و افرادی که موثر و حسینی کار می‌کنند، رها شوند و ما موظفیم در همه شرایط با همه توان و امکانات موجود درکنار آن‌ها بمانیم.

نصیربیگی ادامه داد: نباید همه توجه و تمرکز به استان و سازمان مرکزی باشد که این نگاه مورد قبول سازمان نبوده و با توجه به رسالت سازمانی از آن عبور خواهیم کرد.

وی  تاکید کرد: با نهایت توان تلاش کردیم تا جایی که می‌توانیم موانع فرارو در مسیر فعالیتی هنرمندان را برداریم و با وحدت عمل بارقه‌های امید در ذهن و دل هنرمندان بسیجی و انقلابی شکوفا کنیم و نقش آفرینی موثر آنها را در عرصه های هنری و ادبی جامعه بر اساس منویات رهبری در حوزه هنر و ادب شاهد باشیم.

ریاست بسیج هنرمندان کشور با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری گفت: هنرمند بسیجی باید در شرایط مختلف همه چیز را رصد کرده و ضمن تطبیق همه فعالیت ها و تولیدات با فرمایشات رهبری در شرایط مختلف نظر تکنیکی خود را بیان و اعلام موضع کند.

وی در پایان تاکید کرد: هنرمندان بسیجی در مقابل انحرافات هنری و ادبی عده ای هنرمند روشنفکرنما سکوت اختیار نمی کنند، با روحیه انقلابی و جهادی با عزم و اراده راسخ ایستادگی می کنند و از مرزهای اعتقادی تحت هیچ شرایطی عقب نشینی نخواهند کرد.

نظرات

  • ۱۳۹۸/۰۷/۰۷ - ۲۰:۱۹
    0 0
    امروز در فرهنگ وهنر وسینمای کشور شمر ویزید ویزیدان محبوب ترند

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.