شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

در پانزدهمین دوره؛

جایزه فروغ آسیای کره جنوبی به «گرگم و گله می‌برم» رسید

پویانمایی «گرگم و گله می برم»

سینماپرس: پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» ساخته امیرهوشنگ معین از پانزدهمین جشنواره بین‌المللی ایندی انیمیشن کره جنوبی جایزه گرفت.

به گزارش سینماپرس، پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» از تولیدات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان جایزه فروغ آسیای پانزدهمین جشنواره بین‌المللی ایندی انیمیشن کره جنوبی را از آن خود کرد.

داوران پانزدهمین جشنواره ایندی انیمیشن کره جنوبی این جایزه را به خاطر بهره‌گیری از یک تکنیک انیمیشن با درجه بالا و نمایش جریان زندگی از طریق حرکت‌ها و تصاویر به پوپانمایی «گرگم و گله می‌برم» اهدا کردند.

هم‌چنین داوران این رویداد هنری جهت هنری و گرافیک فیلم را نیز متناسب با ماهیت داستان عنوان کردند و معتقد بودند روایت داستان فیلم، موازنه واقعیت‌های بیرونی و درونی را به زیبایی درهم تنیده نشان می‌دهد و آن‌جا که کودکان در حال اجرای نمایش‌نامه پرخطر هفت بز اهلی و یک گرگ وحشی هستند، بیننده را دعوت می‌کند تا یک درام کودکانه تجربه کند.

پویانمایی «گرگم و گله می‌برم» آخرین ساخته امیرهوشنگ معین است و تاکنون پنج جایزه بین‌المللی از جشنواره‌های مختلف دریافت کرده که آخرین آن جایزه بزرگ جشنواره پاریس است که هفته گذشته به این اثر انیمیشن اهدا شد.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی ایندی انیمیشن از ۲۸ شهریور تا ۲ مهر ۱۳۹۸ (۱۹تا ۲۴ سپتامبر ۲۰۱۹) در کشور کره‌جنوبی برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.