چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰

ویژه برنامه‌های پایان هفته روی موج رادیو نمایش

رادیو نمایش

سینماپرس: رادیو نمایش برنامه‌های متنوعی را با حضور چهره‌های سرشناس فرهنگ و هنر در پایان هفته به روی آنتن می‌برد.

به گزارش سینماپرس، این برنامه‌ها در زمینه و موضوعات متنوع فرهنگی برای علایق و سلیقه‌های مختلف مخاطبان رادیو در نظر گرفته شده است.

عناوین، موضوع و زمان پخش برنامه‌های پایان هفته رادیو نمایش به شرح زیر است.

ماهور به تهیه‌کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای مازیار عصری پنج شنیه ساعت ۲۱:۰۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود، میهمان این هفته برنامه ماهور، فریدون بیگدلی است.

موضوع برنامه ماهور:  این برنامه در قالب یک مجله موسیقایی، با دعوت از خوانندگان موسیقی پاپ و سنتی و فولکلور و برخی از گونه‌های اجرای موسیقی ایرانی (ترکیبی، تلفیقی و...)، علاوه بر آشنایی با سبک‌کاری،  قطعاتی نیز از پخش خواهد شد و آلبوم‌ها و قطعات تازه منتشر شده برای شنوندگان نیز معرفی می‌شود. در بخش تک مضراب نگاهی به برخی از قطعات موسیقی تولید شده در چهار دهه گذشته داشته و در کنار معرفی، آن قطعه نیز پخش می‌شود. در آیتم گرامافون نگاهی به اولین‌های موسیقی ایران می‌کنیم.

جادوی سیاه به تهیه‌کنندگی: ریحانه یزدان دوست و با اجرای فاطمه نیرومند و امیرمحمد صمصامی و به نویسندگی مهدی خانی‌پور، جمعه ساعت ۲۱:۰۰ به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

موضوع برنامه جادوی سیاه: یکی از مهمترین ابزارهای رژیم صهیونیستی سینماست. صنعت جهانی هالیوود در سیطره یهودیان صهیونیست است. از این رو برنامه جادوی سیاه قصد دارد به مواردی چون ۱.ادوار سینمای صهیونیسم (از ۱۹۱۷ تا کنون) ۲.اهداف سینمای صهیونیسم ۳.تعداد عوامل صهیونیست در هالیوود و...

در ابتدای برنامه خبری از اکران‌های روز سینمای امریکا داده می‌شود و فیلمی که در راستای اندیشه‌های صهیونیستی است مشخص شده، نقد و بررسی می‌گردد. (این آیتم همراه با دیالوگ وموسیقی فیلمهاست). در بخش بعدی برنامه مرور کوتاهی خواهیم داشت به ادوار سینمای صهیونیستی که از فیلم ده فرمان آغاز خواهد شد. (در هر برنامه یک فیلم یا یک انیمیشن انتخاب می‌شود. داستان آن توسط نریتور خوانده شده، عوامل فیلم معرفی می‌شوند و سپس به نقد و بررسی فیلم می‌پردازند. در ابتدا هم پیشینه‌ای درباره آیین یهود، اسطوره‌های قوم یهود گفته خواهد شد.) بخش پایانی به معرفی یک بازیگر یا کارگردان یا فیلمنامه نویس پرکار صهیونیستی می‌پردازد.

آن سوی نمایش به تهیه‌کنندگی مهدیه تقی زاده و با اجرای فرزام رنجبر، جمعه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

موضوع برنامه آن سوی نمایش: در این برنامه سعی می شود با حضور گزارشگر در پشت صحنه نمایش های رادیوی در حال ضبط، از طریق گفتگو با عوامل برنامه (نویسنده،   تهیه کننده  و بازیگران) نمایش هایی که در طول هفته پخش می شوند را معرفی می‌کند.

چهارباغ به تهیه‌کنندگی مهدیه تقی زاده و با اجرای امیر زنده دلان پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۷:۰۰ به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود. موضوع برنامه چهارباغ: مسابقه سرگرمی و فکاهی با حضور مخاطبین رادیو نمایش به مدت ۳۰ دقیقه

به وقت مصاحبه به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و با اجرای سینا نیکوکار و کارشناسی بهرام ابراهیمی و بهناز بستان دوست، پنج شنبه و جمعه ساعت ۹ صبح از رادیو نمایش پخش می شود.

موضوع برنامه به وقت مصاحبه: مسابقه رادیویی با حضور دانشجویان با گرایش به موضوعات نمایشی (دعوت از دانشجویان رشته های گرایش هنرهای نمایشی و برگزاری مسابقه در چهار گروه چهار نفری، از هر گروه دو نفر به دور بعدی راه پیدا میکنند و در نهایت  در برنامه ۳۵ با چهار نفر فینال برگزار میگردد.) ثبت نام شرکت کنندگان از طریق ارسال پیامک به سامانه رادیو نمایش ۳۰۰۰۰۱۰۷۵ صورت می گیرد.

آوا نما به تهیه کنندگی رویا ولی زاده، جمعه ساعت ۱۱:۱۵ به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

موضوع برنامه آوا نما: بخش‌هایی از یک فیلم به همراه موسیقی و ترانه از این برنامه پخش خواهد شد.

من و صحنه به تهیه‌کنندگی رویا ولی زاده، چهارشنبه ساعت ۲۲:۴۵ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

موضوع برنامه من و صحنه : در هر روز یک تیم دانشجویی یک نمایش نامه را نمایشنامه خوانی می کنند. این نمایشنامه توسط تیم انتخاب و یا نوشته می شود.

روزگار تاتر به تهیه کنندگی مهدی شیبانی زاده و کارشناسی امیرحسن ندائی و رامتین شهبازی چهارشنبه ساعت ۲۱ به روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

موضوع برنامه  روزگار تاتر: این برنامه نگاه جامعه شناختی به هنر نمایش در ایران و جهان و تاثیرات متقابل جامعه و تاتر بر یکدیگر دارد.

زورق خیال به تهیه کنندگی فرشاد آذر نیا و با اجرای ایوب آقاخانی جمعه ساعت ۶:۱۵ از رادیو نمایش پخش می شود.

موضوع برنامه زورق خیال : داستان های جذاب ایران و جهان است.

یک نمایش، یک تجربه به تهیه کنندگی: محمد اسماعیل‌پور و اجرای مهدی طهماسبی و کارشناسی اساتید دانشگاه، روزهای پنج شنبه و جمعه ساعت ۱۲:۳۰ به روی آنتن رادیو نمایش می رود.

موضوع برنامه یک نمایش، یک تجربه: این برنامه فرصتی است برای علاقه‌مندان به تولید نمایش‌های رادیویی، رادیو نمایش در نظر دارد امکاناتی برای ضبط یک نمایش رادیویی را در اختیار دانشجویان و فارغ التحصیلان و فعالان رشته‌های نمایشی قرار دهد تا پس از تولید با حضور عوامل در برنامه نقد و کارشناسی شود. علاقه‌مندان به شرکت در این برنامه با ارسال پیامک به شماره ۳۰۰۰۰۱۰۷۵ و ارسال نام یک نمایش یک تجریه  آمادگی خود را برای حضور در این برنامه اعلام کنند.

برنامه گ مثل گپ به تهیه‌کنندگی زهره سربازی و با اجرای بهرام ابراهیمی با محوریت سینما پنج شنبه و جمعه ساعت ۲۰:۰۰ از رادیو نمایش پخش می‌شود.

موضوع برنامه گ مثل گپ  گ مثل گپ عنوان برنامه‌ای رادیویی است که گفت‌وگوی صمیمی با اهالی سینما و موسیقی دارد و این هفته حمیدرضا پگاه میهمان این برنامه است.

رادیو نمایش علاوه بر برنامه‌های متنوع در پایان هفته، نمایش‌های گوناگون و متنوعی را نیز در ساعات مختلف  به روی آنتن خواهد برد.  

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.