سه‌شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰

به کارگردانی امیر داسارگر؛

«منطقه پرواز ممنوع» از آبان‌ماه اکران می‌شود

فیلم منطقه پرواز ممنوع

سینماپرس: فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» با بازی هادی حجازی‌فر که در جشنواره فیلم کودک و نوجوان توسط مردم به خوبی دیده شد، در آبان ماه اکران خواهد شد.

به گزارش سینماپرس، فیلم سینمایی‌ «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد، آبان‌ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می‌شود.

قرارداد اکران فیلم‌ «منطقه پرواز ممنوع» به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد، برای اکران در گروه استقلال ثبت شد و آبان‌ماه، بعد از فیلم «سال دوم دانشکده من» در سینماهای سراسر کشور نمایش داده می‌شود.

فیلم ماجراجویانه «منطقه پرواز ممنوع» روایتگر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگیشان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

هادی حجازی فر، محمد فیلی، متین‌پاکزاد، متین کرمانی، علی‌رضا اکبری، علی ذکریایی، زین العابدین تقی‌پور و بهار نوحیان از جمله بازیگران فیلم سینمایی «منطقه پرواز ممنوع» اند.

این فیلم در حالی در جشنوراه فیلم کودک و نوجوان اکران شد که تا مدت‌ها این حجم قابل قبول مخاطب نه فقط از میان نوجوانان بلکه از میان خانواده‌ها وارد سینماهای کشور نشده بود. این فیلم سینمایی تنها در یک هفته اکران خود در شهرهای اصفهان  و مشهد به ۱۴ سانس فوق‌العاده رسید و باتوجه به آمار افراد حاضر در سالن‌های نمایش جشنواره بیش از ۲ هزار نفر را بیشتر از سال‌های قبل وارد سینما کرده است که یکی از آمارهای جدید حوزه سینما است.

حال باید منتظر بود با اکران این فیلم در سراسر کشور و همین‌طور در «زنگ مدرسه» چه اتفاقی در سینماهای کشور از نظر گیشه خواهد افتاد. آیا این فیلم گیشه سینمای کشور را تکان خواهد داد؟

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.