دوشنبه ۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴

امیرحسین حیدری مطرح کرد:

پوسترهای «شاه کش» از سوی سازمان زیباسازی تایید نشد

فیلم سینمایی شاه کش

سینماپرس: مدیر شرکت پخش نمایش گستران با اشاره به اینکه پوسترهای «شاه کش» از سوی سازمان سینمایی تایید شده است، تاکید کرد سازمان زیباسازی شهر تهران موافق نصب این پوسترها نیست.

به گزارش سینماپرس، امیرحسین حیدری مدیر شرکت پخش نمایش گستران که این روزها پخش فیلم سینمایی «شاه کش» را برعهده دارد، به مهر گفت: اکران فیلم سینمایی «شاه کش» از چهارشنبه ۲۷ شهریور ماه آغاز شده است و متاسفانه در زمینه تبلیغات محیطی با مشکلاتی مواجه هستیم و مجوز نصب بیلبورد برای این فیلم صادر نمی شود.

وی با اشاره به اینکه با استفاده از چهره مهناز افشار یکی از بازیگران اصلی این فیلم برای تبلیغات، مخالفت هایی وجود دارد، توضیح داد: در چنین شرایطی وقتی اجازه نمی دهند که از بخشی از پتانسیل تبلیغاتی خود برای فیلم استفاده کنیم با توجه به فروش پایین سینماها مشکلاتی نیز برای ما به وجود می آید.

این پخش کننده سینما با بیان اینکه طی سال های گذشته در بیلبوردهای شهری از شخصیت «جان اسنو» استفاده می کردند اما با بازیگر ایرانی دچار مشکل هستند، بیان کرد: مساله جالب این است پوسترهای فیلم توسط سازمان سینمایی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تایید شده است اما سازمان زیباسازی شهر تهران با این پوسترها مشکل دارد.

وی تاکید کرد: البته سازمان زیباسازی شهر تهران تنها با استفاده از چهره یک بازیگر در این فیلم مشکل دارد.

حیدری در پایان گفت: در حال حاضر این فیلم سینمایی در ۱۱۵ سالن سینما در سطح کشور در حال اکران است و امیدوارم بتوانیم فروش مناسبی داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.