چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶

در یک فیلم اقتباسی؛

جیمی بل در «بدون ندامت» همبازی مایکل بی جردن شد

جیمی بل

سینماپرس: جیمی بل با پیوستن به فیلم سینمایی «بدون ندامت» همبازی مایکل بی جردن می‌شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، جیمی بل در مراحل نهایی مذاکره برای پیوستن به مایکل جردن در فیلم سینمایی «بدون ندامت» محصول کمپانی پارامونت قرار دارد. این فیلم اقتباسی از رمانی به همین نام به نویسندگی تام کلنسی است.

بل در این فیلم نقش رابرت ریتر، معاون رئیس عملیات در سازمان CIA را بازی خواهد کرد که یک شخصیت مهم در دنیای رمان تام کلنسی است. این شخصیت در یک رمان دیگر از کلنسی نیز حضور دارد که پارامونت از آن رمان نیز فیلمی ساخته بود.

استفانو سولیما که اخیراً فیلم سینمایی «سیکاریو: روز سرباز» را از روی فیلمنامه تیلور شریدان ساخته بود، کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد. قبلاً هم اعلام شده بود که مایکل جردن در این فیلم در نقش مامور عملیات ایفای نقش خواهد کرد.

گفته می‌شود پارامونت قصد دارد از نقش کلارک با بازی جردن، یک مجموعه فیلم سینمایی درست کند. این بازیگر همچنین در فیلم سینمایی «رینبو ۶» که آغاز ساخت آن برای سال ۲۰۱۹ تنظیم شده بود،   ایفای نقش خواهد کرد.

شخصیت کلارک تا کنون در ۱۶ رمان از کلنسی حضور داشته که اولین نسخه این رمان‌ها در سال ۱۹۸۸ منتشر شده بود. نهایتاً داستان این مامور به رمان «بدون ندامت» رسیده که بر روی داستان پیشین او و اینکه چگونه به یک مامور تبدیل شده متمرکز است.

گفتنی است بل و پارامونت همکاری دیرینه‌ای دارند که جدیدترین آن فیلم زندگی نامه‌ای «راکتمن» است؛ بل در این فیلم نقش برنی تاپین را ایفا کرد. آخرین فیلم جیمی بل هم فیلم سینمایی «پوست» بود.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.