چهارشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۹

روی موج رادیو پیام؛

«شما چه فکر می کنید؟» با موضوع حق‌الناس تولید می‌شود

رادیو

سینماپرس: «شما چه فکر می کنید؟» برنامه جدید رادیو پیام است که از طریق آن از مخاطبانش نظرخواهی می کند.

به گزارش سینماپرس، «شما چه فکر می کنید؟» عنوان جدید برنامه رادیو پیام است که با هدف ترویج فرهنگ رعایت حریم خصوصی و توجه ویژه به حقوق دیگران (حق الناس) با موضوعات مختلف اجتماعی تولید و پخش می شود.

پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن در زندگی روزمره افراد و سرعت گرفتن امور در چرخه زندگی بشری موجب شده افراد از کنار برخی از مسائل مهم و تاثیرگذار فردی و اجتماعی به راحتی عبور کرده و همان مسائل در آینده نزدیک مشکلاتی را برای خود فرد و یا جامعه به بار آورد. در همین راستا برنامه «شما چه فکر می کنید» با نگاهی به این مسائل ساخته شده است.

زکیه مستعان تهیه کننده و فاطمه عباسی اجرای این برنامه را برعهده دارند که به صورت تولیدی در فواصل مختلف پخش روی آنتن می رود.

روند برنامه به این صوررت است که مجری در ابتدا داستان کوتاهی را از یک زندگی و رویداد تعریف می کند و بعد از شنوندگان می پرسد که «شما چه فکر می کنید؟» تا آنها نظرات خود را با برقراری ارتباط تلفنی انتقال دهند. شنوندگان رادیو پیام در سراسر کشور می توانند با شماره تلفن ۲۲۰۱۸۰۰۰ تماس گرفته و نظر خود را در خصوص موضوعات مطرح شده برنامه بیان کنند که عصر همان روز از رادیو پخش می شود.

همچنین مخاطبان رادیو پیام علاوه بر تعامل با این برنامه می توانند پیشنهادات خود را در خصوص موضوعات برنامه های بعدی با همین شماره در میان بگذارند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.