یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳

طی مذاکراتی؛

«فاسبِندر» به «هدف بعدی برنده می‌شود» پیوست

مایکل فاسبندر

سینماپرس: «مایکل فاسبِندر» مذاکرات نهایی برای نقش‌آفرینی در پروژه «هدف بعدی برنده می‌شود» به کارگردانی «تایکا وایتیتی» را موفقیت‌آمیز به پایان رساند.

به گزارش سینماپرس به نقل از ورایتی، تایکا وایتیتی کارگردانی و نویسندگی فیلم  «هدف بعدی برنده می‌شود» را با بازی مایکل فاسبندر برعهده دارد. او سعی دارد این پروژه را پیش از آغاز تولید نسخه بعدی فیلم «ثور» (Thor) انجام دهد.

«مایکل فاسبِندر» مذاکرات نهایی برای نقش‌آفرینی در پروژه «هدف بعدی برنده می‌شود» به کارگردانی «تایکا وایتیتی» را موفقیت‌آمیز به پایان رساند.

این فیلم براساس مستند سال ۲۰۱۵  با عنوان «هداف بعدی برنده می‌شود» ساخته می‌شود که داستان واقعی مربی هلندی توماس رونگن را دنبال می‌کند، که تلاشی تقریبا غیرممکن برای تبدیل تیم فوتبال آمریکایی ساموآ از بازنده‌ای چند ساله به برنده دارد.

کمپانی فاکس سرچ‌لایت توزیع جهانی این فیلم را برعهده خواهد داشت.

اخیراً وایتیتی دوباره برای پروژه «ثور: عشق و طوفان» قرارداد امضا کرده و همین او را مجبور کرد ساخت فیلم «آکیرا» خود برای کمپانی برادران وارنر به تعویق بیندازد چراکه حجم بالای کار انیمیشن اقتباسی زمان کافی برای تمرکز بر کار روی پروژه «ثور» (Thor) را به او نمی‌دهد. کمپانی مارول انتظار دارد وایتیتی فیلمبرداری این پروژه را در ابتدای سال ۲۰۲۰ آغاز کند.

گرت باچ تهیه‌کنندگی این فیلم را برای کمپانی  فاکس سرچ لایت عهده‌دار است، جاناتان کَوِندیش و اندی سرکیس نیز از سوی کمپانی «ایمجیناریوم» در مقام تهیه‌کننده حضور دارند. مایک برت و استیو جیمیسون، که مستند اولیه را کارگردانی کرده‌اند نیز از تهیه‌کنندگان فیلم  «هداف بعدی برنده می‌شود» هستند.

بازی در نقش «مگنِتو» در فیلم «مردان ایکس: فونیکس تاریک» جدیدترین نقشی بوده که مایکل فاسبندر بازی کرده است. او همچنین قرار است در کمدی اکشن «گونگ فیوری ۲» ایفای نقش کند.

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.